Leiding geven aan de toekomst van veldservice: veldservicebeheer verbinden met het internet der dingen
Field Service Management -teams willen de kosten laag houden, terwijl ze hun relaties voor klantenservice verbeteren.
Dit kan moeilijk zijn voor organisaties in elke branche - vaak, het verlagen van de kosten schaadt klantrelaties - maar IoT biedt een manier voor velddienstorganisaties om dit doel te bereiken.
Download nu voor meer informatie!
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Microsoft contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Microsoft websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Anpassung, B2B, Data Mining, Datengetriebenes Marketing, Digitales Marketing, Gruppeneinfluss, Kundenanalyse, Kundenbeziehung, Kundendaten, Marketing -Erkenntnisse, Marketing -Technologie, Marketing-Kampagnen, Marketinganalysen, Marketingdaten, Marketinginnovation, Marketingmetriken, Marktforschung, Modernes Marketing, Online Marketing, Querkanal, Segmentierung, Targeting, Technologie, Verbraucheranalyse, Vermarktungsstrategie, Werbung anzeigen, Zusammenarbeit


Meer bronnen van Microsoft

5 ontmoedigende verkoop- en marketingkloven e...
Meer informatie over de vijf gaten die u tijd, klanten en winst kunnen kosten in dit digitale e-boek. Ontdek hoe u die hiaten kunt sluiten en uw me...

Microsoft legt LinkedIn CRM -strategie uit
U hebt gedurfde ambities voor uw verkoopteam. U wilt de productiviteit - en nodig heeft. Maar het succes van uw verkoopteam wordt verstikt door sil...

Leiding geven aan de toekomst van veldservice...
Field Service Management -teams willen de kosten laag houden, terwijl ze hun relaties voor klantenservice verbeteren.
Dit kan moeilijk zijn v...