Zusammenarbeit
Hoe u maximale productiviteit kunt krijgen van uw externe teams
Toen Covid-19 bedrijven in maart 2020 sloeg, klauterden bedrijven samen om tijdelijk werk-fromhome (WFH)...
Klant Workflows Book of Knowledge
Het grootste zakelijke verhaal van het afgelopen jaar was de impact van Covid-19 op de manier waarop...
Pushmeldingen: wat ze zijn, hoe ze werken en waarom ze ertoe doen
Hoewel meer dan tien jaar oud, blijft PUSH innovatief en veelzijdig. Aanvankelijk gebruikt door merken...
GEPERSERSALISEEERDE ONDERWIJDEREN
In het Jaar 2020 Word de Wereld Getroffen Door een Pandemie. Op enkele Uitzonderingen na, zoals de heldhaftige...
Wat best presterende B2B-marketeers anders doen
Marketing is een slecht woord geworden. Het publiek is de eindeloze spam, oproepen van SDR's en de aanval...
Hoe de klant te upgraden via waardevolle gegevens
Dit artikel kiest bewezen gevallen die kunnen worden aangepast aan een praktische realiteit om inzichten...
De rol van CIO in een wereld waar ervaring regeert
In de afgelopen jaren is de rol van CIO geëvolueerd om te voldoen aan een bredere reeks verantwoordelijkheden...
B2B -marketeershandleiding voor het optimaliseren van klantervaring
Nieuwe benaderingen uitproberen maakt een marketeer spannend. Zelfs wanneer ze worden geconfronteerd...
2022 Staat van klantervaringstechnologie
Business and Technology Leaders bij groot en klein, in meerdere industrieën, hebben klanttevredenheid...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.