Zusammenarbeit
Tophulpmiddelen om te gebruiken met Salesforce
Salesforce is een CRM -platform (Customer Relationship Management) in de cloud en biedt bedrijven een...
De beginnersgids voor dynamisch case management
Wat is dynamisch case management? Wie gebruikt het en hoe kan het u helpen zich voor te bereiden op de...
7 Trainable Soft Skills voor uitstekende agenten
De gemiddelde Contact Center -manager besteedt 35% van hun tijd op zoek naar coachingmogelijkheden, maar...
Hoe de klant te upgraden via waardevolle gegevens
Dit artikel kiest bewezen gevallen die kunnen worden aangepast aan een praktische realiteit om inzichten...
IDC: elektronische handtekeningen versnellen de zaken
IDC Analyst Brief: van bedrijf tot non -profitorganisaties en overheidsdiensten - organisaties kunnen...
De Innovator's Guide to the Digital-First Contact Center
Hoe gaat het met de revolutie van de klantervaring? Evoluerende klantverwachtingen vormen nieuwe behoeften...
Zoeken, sociale en e -commerce gids
Om echt contact te maken met klanten, moeten merken naadloos werken tijdens zoekopdrachten, sociale en...
HR's Guide to Digital Hiring and Onboarding
93% van de millennials zei dat technologie voor hen belangrijk was bij het kiezen van een werkgever. Als...
Hoe een dam te selecteren: leer hoe u de juiste dam in vier stappen kiest
Digital Asset Management (DAM) -systemen worden een belangrijk onderdeel van marketingactiviteiteninfrastructuur....
Inclusief leiderschapsrapport
Hoe moedigt uw organisatie inclusief leiderschap aan? Download ons diepgaande driemaandelijkse rapport...
Digitale ervaringen uitmuntendheid bereiken
Met ons digitale versnellingsprogramma werkt u samen met Adobe Strategy Consultants om KPI's en acties...
De ultieme CX Agent Guide
Klanten hebben technologie omarmd om alle aspecten van het dagelijkse leven te beheren, waardoor een...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.