Zusammenarbeit

Hoe u briljante digitale ervaringen met low-code kunt versnellen
In verschillende industrieën knopen meer behendig concurrenten aan de hielen van bedrijfsreuzen. Het...

De toekomst van creatieve ervaringen
Over het rapport Creatieve obstakels en kansen op een evoluerende werkplek. We hebben 400 Amerikaanse...

Wat best presterende B2B-marketeers anders doen
Marketing is een slecht woord geworden. Het publiek is de eindeloze spam, oproepen van SDR's en de aanval...

Werk op afstand 2020: Voordelen en uitdagingen
Werken op afstand wordt nu algemeen erkend als onderdeel van de manier waarop bedrijven actief zijn. Volgens...

Digital Asset Management vs. Dropbox, Box en Wetransfer
Organisaties werken zelden op manieren die oplossingen voor één functie volledig kunnen herbergen,...

Werkbeheer dat werkt zoals creatieven doen.
Over de gids Op het goede pad blijven. Zonder creativiteit te pauzeren. Het is tijd om de workflowprocessen...

HR's Guide to Digital Hiring and Onboarding
93% van de millennials zei dat technologie voor hen belangrijk was bij het kiezen van een werkgever. Als...

14 Innovatieve personalisatie-ideeën voor de digitale eerste klant
Vóór 2020 was de personalisatie van klanten een leuke gedachte. De wereldwijde pandemie heeft echter...

Prijzen Brew: Rethinking the Pricing Journey
Waarom alles waarvan je dacht dat je wist over het ontwikkelen van een prijsbeperking is nu verouderd De...

De definitieve gids voor het scoren
Waarom zou ik de definitieve gids voor het scoren van lood lezen? Leadscore biedt verkoop met meer gekwalificeerde...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.