Data Mining

Digital Asset Management vs. Dropbox, Box en Wetransfer
Organisaties werken zelden op manieren die oplossingen voor één functie volledig kunnen herbergen,...

Insight 50 Takeaways: humanaliseren van de digitale marketingervaring
Als marketeers hebben we altijd teveel te doen en te weinig tijd. De Insight50 -serie is ontworpen om...

Prouvez Votre Valeur Marketing
Dans UN Universal Digital Où Chaque Campagne et chaque Expérience Client Peuvent Faire L'Objet d'un...

Verhoog de behendigheid van de klantenservice met cloudcontactcentra
Forrester voorspelt de inkomsten uit de cloudabonnement om in 2016 met 22% te groeien. Dit is een gevolg...

Marketing in the Dark: Dark Social
Dark Social, onderzoekt de impact van dit groeiende fenomeen en kijkt naar hoe bedrijven op passende...

Master Omnichannel Campaign Management
Ervaringen moeten zijn waar uw klanten zijn. En elk moet verbinding maken met het laatste als onderdeel...

Heeft uw klantervaring een impact? Of niet?
Tegenwoordig hebben de meeste organisaties een strategie voor klantervaring (96%), maar recent Avanade...

De verrassende kracht van online experimenten
In de snel bewegende digitale wereld hebben zelfs experts het moeilijk om nieuwe ideeën te beoordelen....

E-signaturen 2020: Nutzungsszenarien und Chancen
Elektronische Signaturen Sind Mittlerweile mainstream. Recherchen Im Rahmen Dieses Berichts Haben ErgeBen,...

De definitieve gids voor het scoren
Waarom zou ik de definitieve gids voor het scoren van lood lezen? Leadscore biedt verkoop met meer gekwalificeerde...

De weg naar succesvolle vervulling in de winkel
De verwachtingen van de klant voor de gecombineerde merkervaring zijn hoger dan ooit. Dit zet meer druk...

Het opbouwen van een robuust experimenten
Organisaties zoals Microsoft, Amazon en Google wenden zich tot experimenten om meedogenloos goed presterende...

De Savvy Sales Leader's Guide to Building Winstitive Relations
Verkoopteams werken zo hard, ze kunnen snel opbranden. Het is moeilijk wanneer klantcontacten, verkoopdoelen,...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.