Data Mining

Heeft uw klantervaring een impact? Of niet?
Tegenwoordig hebben de meeste organisaties een strategie voor klantervaring (96%), maar recent Avanade...

Adobe Digital Economy Index - Adobe Analytics | VK augustus 2021
De Adobe Digital Economy Index biedt de meest uitgebreide set van inzichten in zijn soort, gebaseerd...

Het juiste moment voor realtime marketing
In een klimaat van stijgende klantverwachtingen is het nu het juiste moment om uw gebruik van inkomende...

Merkbeheersoftware Vergelijkingsgids
Kijk wat uw merk kan bereiken met de juiste software voor merkbeheer. Tegenwoordig is merkbeheer niet...

E-signaturen 2020: Nutzungsszenarien und Chancen
Elektronische Signaturen Sind Mittlerweile mainstream. Recherchen Im Rahmen Dieses Berichts Haben ErgeBen,...

BI en gegevenstrends 2021: de geweldige digitale schakelaar
Hoe kan uw bedrijf reageren op een meer verstorende wereld? Door flexibiliteit, behendigheid en bewustzijn...

Prijzen Brew: Rethinking the Pricing Journey
Waarom alles waarvan je dacht dat je wist over het ontwikkelen van een prijsbeperking is nu verouderd De...

Insight 50 Takeaways: humanaliseren van de digitale marketingervaring
Als marketeers hebben we altijd teveel te doen en te weinig tijd. De Insight50 -serie is ontworpen om...

Werk op afstand 2020: Voordelen en uitdagingen
Werken op afstand wordt nu algemeen erkend als onderdeel van de manier waarop bedrijven actief zijn. Volgens...

Insight 50 Takeaways: Lead Generation and Pipeline Wins
Als marketeers hebben we altijd teveel te doen en te weinig tijd. De Insight50 -serie is ontworpen om...

Inzicht in de bedrijfswaarde van uw e -commerceplatform
5 manieren waarop een e-commerceplatform van hoge kwaliteit ROI kan sturen. U moet uw klantervaring zorgvuldig...

2020 digitale ervaringen Jaarverslag
2020 was een jaar waarin digitale ervaringen, vanuit een productie- en consumptieperspectief, in de schijnwerpers...

Wat best presterende B2B-marketeers anders doen
Marketing is een slecht woord geworden. Het publiek is de eindeloze spam, oproepen van SDR's en de aanval...

De weg naar succesvolle vervulling in de winkel
De verwachtingen van de klant voor de gecombineerde merkervaring zijn hoger dan ooit. Dit zet meer druk...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.