Data Mining
Insight 50 Takeaways: Lead Generation and Pipeline Wins
Als marketeers hebben we altijd teveel te doen en te weinig tijd. De Insight50 -serie is ontworpen om...
Inzicht in de bedrijfswaarde van uw e -commerceplatform
5 manieren waarop een e-commerceplatform van hoge kwaliteit ROI kan sturen. U moet uw klantervaring zorgvuldig...
De definitieve gids voor marketingstatistieken en analyses
Marketingstatistieken en analyses - gelijkgesteld - kunnen een strategische enabler van vertrouwen, een...
2020 digitale ervaringen Jaarverslag
2020 was een jaar waarin digitale ervaringen, vanuit een productie- en consumptieperspectief, in de schijnwerpers...
Verhoog de behendigheid van de klantenservice met cloudcontactcentra
Forrester voorspelt de inkomsten uit de cloudabonnement om in 2016 met 22% te groeien. Dit is een gevolg...
Tijd om te consolideren, niet ingewikkeld
Waarom bedrijven het gebruik van een enkele ondersteuningsoplossing voor zowel klanten als werknemers...
Prijzen Brew: Rethinking the Pricing Journey
Waarom alles waarvan je dacht dat je wist over het ontwikkelen van een prijsbeperking is nu verouderd De...
E-signaturen 2020: Nutzungsszenarien und Chancen
Elektronische Signaturen Sind Mittlerweile mainstream. Recherchen Im Rahmen Dieses Berichts Haben ErgeBen,...
Automatiseer prestaties met marketingautomatisering
Marketingautomatisering is een must-have geworden voor moderne marketingteams. En als een platform dat...
Het opbouwen van een robuust experimenten
Organisaties zoals Microsoft, Amazon en Google wenden zich tot experimenten om meedogenloos goed presterende...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.