Kundenbeziehung
Prijzen Brew: Rethinking the Pricing Journey
Waarom alles waarvan je dacht dat je wist over het ontwikkelen van een prijsbeperking is nu verouderd De...
Moderne klantbehoud: wat u moet weten
Een hernieuwde en langverwachte, focus op retentie is eindelijk hier. Bedrijven vinden succes door het...
E-signalen 2020: use cases en kansen
Elektronische handtekeningen zijn mainstream geworden. Uit onderzoek voor dit rapport bleek dat de technologie...
De beginnersgids voor dynamisch case management
Wat is dynamisch case management? Wie gebruikt het en hoe kan het u helpen zich voor te bereiden op de...
Sta op, runnen en werken met interne oplossingsexperts
Het creëren van geweldige klantervaringen is van cruciaal belang voor het succes van uw bedrijf. Maar...
3 manieren waarop emotionele verbindingen cx kunnen voeden
Wanneer personalisatie niet vruchten afwerpt en gegevens u niet helpen om goede beslissingen te nemen,...
2021 B2B Marketing Trends Report: hoe om te gaan met digitale burn -out
Laten we eerlijk zijn. We worden nu allemaal geconfronteerd met burn -out. Dezelfde oude marketingroutines...
Het speelboek van de relatiemarketeer voor vakantieplanning 2022
Sleigh uw 2022 vakantiemarketinginspanningen met deze boom-mengde gids Zomervakantie komen eraan! Je...
2017 State of Global Customer Service Report
Klanten verwachten meer van merken als het gaat om gemak, resolutietijden en agent -expertise. De evoluerende...
Het opbouwen van een robuust experimenten
Organisaties zoals Microsoft, Amazon en Google wenden zich tot experimenten om meedogenloos goed presterende...
Beste e-mailmarketing van de klas
Interacties tussen consumenten en merken spelen zich in toenemende mate af over een breed scala aan verschillende...
Kennis rockt! Een inleiding tot kennisbeheer in het contactcentrum
Het nieuwste e -boek van Cxone, Knowledge Rocks! is een uitgebreide gids voor het bieden van duidelijke,...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.
