Kundenbeziehung

Het opbouwen van een robuust experimenten
Organisaties zoals Microsoft, Amazon en Google wenden zich tot experimenten om meedogenloos goed presterende...

Werk op afstand 2020: Voordelen en uitdagingen
Werken op afstand wordt nu algemeen erkend als onderdeel van de manier waarop bedrijven actief zijn. Volgens...

Tijd om te consolideren, niet ingewikkeld
Waarom bedrijven het gebruik van een enkele ondersteuningsoplossing voor zowel klanten als werknemers...

End-to-end assistentie voor uitvoering van klantervaring
Klanten kiezen waar u ervaringen met uw merk hebt. En wanneer ze dat doen, verwachten ze te worden begroet...

Uw personalisatie versterken
Wat ze willen - waar en wanneer ze het willen. Dat is wat klanten verwachten. Houdige hoeveelheden klantgegevens,...

Insight 50 Takeaways: Lead Generation and Pipeline Wins
Als marketeers hebben we altijd teveel te doen en te weinig tijd. De Insight50 -serie is ontworpen om...

Entrega de contenidos personizados para dummies
El Año 2020 Ve Al Planeta Viviendo Una Pandemia. Con Algunas Excepciones, Como El Heroico Personal de...

2017 State of Global Customer Service Report
Klanten verwachten meer van merken als het gaat om gemak, resolutietijden en agent -expertise. De evoluerende...

De opkomst van Moderne Systems of Agreement
Dankzij de digitale Transformatie Kunnen bedrijven Sneller en Gemakkelijker Zakendoen. Bed naven Hebben...

Master Omnichannel Campaign Management
Ervaringen moeten zijn waar uw klanten zijn. En elk moet verbinding maken met het laatste als onderdeel...

De marketingwaarde van marketingautomatisering
Zes manieren waarop marketingautomatisering helpt om waarde te bewijzen en succes te stimuleren. Als...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.