Kundenbeziehung

De marketingwaarde van marketingautomatisering
Zes manieren waarop marketingautomatisering helpt om waarde te bewijzen en succes te stimuleren. Als...

Een cultuur van experimenten creëren
Organisaties zoals Microsoft, Amazon en Google wenden zich tot experimenten om meedogenloos goed presterende...

Verhoog de behendigheid van de klantenservice met cloudcontactcentra
Forrester voorspelt de inkomsten uit de cloudabonnement om in 2016 met 22% te groeien. Dit is een gevolg...

Digitale transformatie vandaag
Meer en meer kopers zijn op zoek naar een digitale ervaring die niet alleen uitdagingen zoals wachttijd...

De definitieve gids voor marketingstatistieken en analyses
Marketingstatistieken en analyses - gelijkgesteld - kunnen een strategische enabler van vertrouwen, een...

BI en gegevenstrends 2021: de geweldige digitale schakelaar
Hoe kan uw bedrijf reageren op een meer verstorende wereld? Door flexibiliteit, behendigheid en bewustzijn...

Next-Gen Cloud Contact Centers RingCentral Special Edition
Ten slotte is het hier-de nieuwe Next-Gen Cloud Contact Centers voor Dummies®, RingCentral Special Edition...

Denk verder dan traditionele CRM om uw klantenservice te verheffen
Een van uw grootste mogelijkheden om een ​​superieure ervaring te bieden is via klantenservice, en...

De Innovator's Guide to the Digital-First Contact Center
Hoe gaat het met de revolutie van de klantervaring? Evoluerende klantverwachtingen vormen nieuwe behoeften...

14 Innovatieve personalisatie-ideeën voor de digitale eerste klant
Vóór 2020 was de personalisatie van klanten een leuke gedachte. De wereldwijde pandemie heeft echter...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.