Kundenbeziehung
Omnichannel loyaliteit
Want zo oprecht van een onderwerp als het is, kan navigeren door de wereld van loyaliteitstechnologie...
De 3 belanghebbenden die uw klantervaring transformatie moet dienen
Hoe kun je ondanks onverwachte uitdagingen verbeteringen blijven aanbrengen? Het realiseren van klantervaringstransformatie...
3 manieren waarop emotionele verbindingen cx kunnen voeden
Wanneer personalisatie niet vruchten afwerpt en gegevens u niet helpen om goede beslissingen te nemen,...
Digitale transformatie vandaag
Meer en meer kopers zijn op zoek naar een digitale ervaring die niet alleen uitdagingen zoals wachttijd...
Entrega de contenidos personizados para dummies
El Año 2020 Ve Al Planeta Viviendo Una Pandemia. Con Algunas Excepciones, Como El Heroico Personal de...
De Innovator's Guide to the Digital-First Contact Center
Hoe gaat het met de revolutie van de klantervaring? Evoluerende klantverwachtingen vormen nieuwe behoeften...
Inhoudsgestuurde handel om te gaan
Best practices voor het leveren van handel met inhoud aan mobiele B2B-kopers. Smartphones zijn overal,...
Master Omnichannel Campaign Management
Ervaringen moeten zijn waar uw klanten zijn. En elk moet verbinding maken met het laatste als onderdeel...
E-signalen 2020: use cases en kansen
Elektronische handtekeningen zijn mainstream geworden. Uit onderzoek voor dit rapport bleek dat de technologie...
BI en gegevenstrends 2021: de geweldige digitale schakelaar
Hoe kan uw bedrijf reageren op een meer verstorende wereld? Door flexibiliteit, behendigheid en bewustzijn...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.