Kundenbeziehung

Verkoop opnieuw uitvinden: 5 imperatieven voor de toekomst
De omwentelingen van 2020 creëerden een kans voor verkoopteams om te heroverwegen hoe ze opereren in...

Een marketeergids voor het opbouwen van loyaliteit
Consumenten hebben tegenwoordig meer keuzes dan ooit. Vaak is het enige dat nodig is, is een betere online...

Bewijs uw marketing waard
In een digitale wereld, waar elke campagne en klantervaring kunnen worden gevolgd, is het absoluut noodzakelijk...

Prouvez Votre Valeur Marketing
Dans UN Universal Digital Où Chaque Campagne et chaque Expérience Client Peuvent Faire L'Objet d'un...

2017 State of Global Customer Service Report
Klanten verwachten meer van merken als het gaat om gemak, resolutietijden en agent -expertise. De evoluerende...

2022 Digitale trends: financiële diensten in focus
De digitale trends van 2022 - Financial Services in Focus Report onderzoekt een breed scala aan trends...

De sprong maken naar een digitale eerste onderneming
Met de komst van het nieuwe decennium kwam de ultieme katalysator van het digitale tijdperk. Maar hoe...

Verhoog de behendigheid van de klantenservice met cloudcontactcentra
Forrester voorspelt de inkomsten uit de cloudabonnement om in 2016 met 22% te groeien. Dit is een gevolg...

Home Office 2020: Vorteile und Herausforderungen
Remote-arbeit ist Mittlerweile in Vielen Unternehmenfester Bestandteil des Geschäftsalltags. Ziel Dieses...

Het stimuleren van klantervaringen met impact
Klanten: om ze te verrassen, moet je ze diep leren kennen. Wees brutaal eerlijk, hoeveel weet u echt...

Build vs. Buy: Implementatie van de juiste experimentenoplossing
Om producten te bouwen en te leveren waar klanten van houden, zijn productteams bij toonaangevende ondernemingen...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.