Kundenbeziehung

Beste e-mailmarketing van de klas
Interacties tussen consumenten en merken spelen zich in toenemende mate af over een breed scala aan verschillende...

Denk verder dan traditionele CRM om uw klantenservice te verheffen
Een van uw grootste mogelijkheden om een ​​superieure ervaring te bieden is via klantenservice, en...

Sta op, runnen en werken met interne oplossingsexperts
Het creëren van geweldige klantervaringen is van cruciaal belang voor het succes van uw bedrijf. Maar...

Prijzen Brew: Rethinking the Pricing Journey
Waarom alles waarvan je dacht dat je wist over het ontwikkelen van een prijsbeperking is nu verouderd De...

De basis voor toekomstige handel
Klanten die winkels binnenlopen, zijn transacties voor inspiratie en ervaringen verhandelen - het gemak...

Hoe moderne CRM's de top 5 marketingpijnpunten aanpakken
Voor verkoop- en marketingleiders die actief zijn in de hedendaagse hypercompetitieve wereld, kan hun...

3 manieren waarop emotionele verbindingen cx kunnen voeden
Wanneer personalisatie niet vruchten afwerpt en gegevens u niet helpen om goede beslissingen te nemen,...

De opkomst van Moderne Systems of Agreement
Dankzij de digitale Transformatie Kunnen bedrijven Sneller en Gemakkelijker Zakendoen. Bed naven Hebben...

Pushmeldingen: wat ze zijn, hoe ze werken en waarom ze ertoe doen
Hoewel meer dan tien jaar oud, blijft PUSH innovatief en veelzijdig. Aanvankelijk gebruikt door merken...

Master Omnichannel Campaign Management
Ervaringen moeten zijn waar uw klanten zijn. En elk moet verbinding maken met het laatste als onderdeel...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.