Kundenbeziehung
2023 Digitale trends
Na twee jaar van seismische gedragsverandering bevinden we ons in een nieuwe wereld van onbeperkte mogelijkheden,...
Radicale klantenservice innovatie stimuleren
Hoe het de klantenservice kan helpen zich aan te passen aan veranderende eisen in een onvoorspelbare...
5 technische trends die de klantervaring opnieuw definiëren
We vroegen analisten en industriële leiders welke trends van klantbetrokkenheid zij vonden voor 2017...
End-to-end assistentie voor uitvoering van klantervaring
Klanten kiezen waar u ervaringen met uw merk hebt. En wanneer ze dat doen, verwachten ze te worden begroet...
Top vijf dingen om te overwegen bij het kiezen van een CRM -systeem in 2022
Een CRM -systeem raakt elk deel van uw bedrijf. Het is een van de meest kritische enablers van uw bedrijfsgroei:...
E-signalen 2020: use cases en kansen
Elektronische handtekeningen zijn mainstream geworden. Uit onderzoek voor dit rapport bleek dat de technologie...
Verkoop opnieuw uitvinden: 5 imperatieven voor de toekomst
De omwentelingen van 2020 creëerden een kans voor verkoopteams om te heroverwegen hoe ze opereren in...
Het juiste moment voor realtime marketing
De digitale marketeers van vandaag willen klanten betrekken bij aanbiedingen die zijn gebaseerd op diepe...
Het juiste moment voor realtime marketing
In een klimaat van stijgende klantverwachtingen is het nu het juiste moment om uw gebruik van inkomende...
Master Omnichannel Campaign Management
Ervaringen moeten zijn waar uw klanten zijn. En elk moet verbinding maken met het laatste als onderdeel...
7 redenen om het gebruik van het e-ondertekening uit te breiden
7 redenen om het gebruik van het e-ondertekening uit te breiden In de afgelopen twee jaar is het gebruik...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.
