Kundenbeziehung
De Innovator's Guide to the Digital-First Contact Center
Hoe gaat het met de revolutie van de klantervaring? Evoluerende klantverwachtingen vormen nieuwe behoeften...
Prijzen Brew: Rethinking the Pricing Journey
Waarom alles waarvan je dacht dat je wist over het ontwikkelen van een prijsbeperking is nu verouderd De...
De definitieve gids voor marketingstatistieken en analyses
Marketingstatistieken en analyses - gelijkgesteld - kunnen een strategische enabler van vertrouwen, een...
Moderne klantbehoud: wat u moet weten
Een hernieuwde en langverwachte, focus op retentie is eindelijk hier. Bedrijven vinden succes door het...
Individuele ervaringen leveren om ongelooflijke resultaten te bereiken
We eisen het in alle aspecten van ons dagelijks leven. Waar we ook communiceren - persoonlijk of online...
Top vijf dingen om te overwegen bij het kiezen van een CRM -systeem in 2022
Een CRM -systeem raakt elk deel van uw bedrijf. Het is een van de meest kritische enablers van uw bedrijfsgroei:...
Sta op, runnen en werken met interne oplossingsexperts
Het creëren van geweldige klantervaringen is van cruciaal belang voor het succes van uw bedrijf. Maar...
17 manieren om marketingprojecten te laten doen
Wat voorkomt marketingteams om naar de sterren te reiken en te slagen? Veel voorkomende daders omvatten...
De ultieme CX Agent Guide
Klanten hebben technologie omarmd om alle aspecten van het dagelijkse leven te beheren, waardoor een...
Hoe moderne CRM's de top 5 marketingpijnpunten aanpakken
Voor verkoop- en marketingleiders die actief zijn in de hedendaagse hypercompetitieve wereld, kan hun...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.