Marketing -Technologie

Build vs. Buy: Implementatie van de juiste experimentenoplossing
Om producten te bouwen en te leveren waar klanten van houden, zijn productteams bij toonaangevende ondernemingen...

Digitale marketing getransformeerd: de toekomst van inhoud
Digitale marketing is van nature een dynamische plek om te zijn. We hebben een explosie gezien in de...

Entrega de contenidos personizados para dummies
El Año 2020 Ve Al Planeta Viviendo Una Pandemia. Con Algunas Excepciones, Como El Heroico Personal de...

Prouvez Votre Valeur Marketing
Dans UN Universal Digital Où Chaque Campagne et chaque Expérience Client Peuvent Faire L'Objet d'un...

Hoe een moderne betalingen u kunnen helpen om inkomsten te ontgrendelen
Betalingen in 2022 zijn veel anders dan slechts enkele jaren geleden. Van Boomers tot Gen Z, consumenten...

Het opbouwen van een robuust experimenten
Organisaties zoals Microsoft, Amazon en Google wenden zich tot experimenten om meedogenloos goed presterende...

Van offline tot online (en grotere winst)
Hoe voorheen offline bedrijven bloeien na investeringen in e -commerce. Als u een succesvolle B2B -organisatie...

Tomorrow's CMO: Marketing's Generation of Change
Over de gids Na de meest uitdagende periode in de bedrijfsgeschiedenis is de volgende generatie CMO's...

Home Office 2020: Vorteile und Herausforderungen
Remote-arbeit ist Mittlerweile in Vielen Unternehmenfester Bestandteil des Geschäftsalltags. Ziel Dieses...

Een experimenterenfilosofie aannemen
Hoe kunnen bedrijven hun investeringen maximaliseren en volledig profiteren van de middelen die ze al...

7 redenen om het gebruik van het e-ondertekening uit te breiden
7 redenen om het gebruik van het e-ondertekening uit te breiden In de afgelopen twee jaar is het gebruik...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.