Marketing -Technologie

De volledige gids voor gegevens in de eerste partij
$ 19,2 miljard. Dat is het bedrag dat slechts twee jaar geleden werd besteed aan gegevens van derden...

Vergeet cookies: stimuleer krachtige personalisatie door gegevens uit de eerste partij te activeren
De nieuwste versie van Apple van zijn iPhone -besturingssysteem vereist dat gebruikers zich aanmelden...

Handel en transacties
Voor veel bedrijven staat het verkoopteam centraal in zijn winstgevendheid. Het vermogen om efficiënt...

Inhoud voor iedereen, overal waar ze gaan
Uw klanten leiden druk leven. Altijd onderweg, ze veranderen constant van apparaten en kanalen om het...

B2B -marketeershandleiding voor het optimaliseren van klantervaring
Nieuwe benaderingen uitproberen maakt een marketeer spannend. Zelfs wanneer ze worden geconfronteerd...

Een op ervaringen gebaseerd bedrijf worden: uw blauwdruk voor een sterke digitale basis
Merken die uitblinken in het leveren van relevante en gepersonaliseerde klantervaringen zijn leidend...

De definitieve gids voor het leiden van koestering
De kopers van vandaag werken met merken en bedrijven via hun eigen onderzoek via meerdere kanalen, lang...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.