Gruppeneinfluss
Omnichannel is niet langer optioneel
In het Aberdeen -rapport van 2017 over Contact Center en klantervaringstrends stelt dat bedrijven met...
Vier externe ondersteuningsteams die het simpel houden en slagen
Een gemakkelijke klantervaring is het kenmerk van de meest succesvolle ondersteuningsorganisaties van...
Waarheid #1 De C-suite is gewoon niet zo in jou
Kijk waar de ontkoppeling ligt en ontdek hoe je de kloof met Sitecore kunt overbruggen. U weet waarschijnlijk...
Hoe de klant te upgraden via waardevolle gegevens
Dit artikel kiest bewezen gevallen die kunnen worden aangepast aan een praktische realiteit om inzichten...
Marketing 101: Marketing van sociale media in het donker
Dark Social is een belangrijke en groeiende uitdaging die marketeers serieus moeten nemen. Er is een...
De waarde van open economieën ontgrendelen met gegevens
Nu de PSD2 en GDPR in 2018 in het spel komen, zal de financiële sector met name grote veranderingen...
Fabrikanten plukken voordelen van Direct verkopen
Business-to-business (B2B) fabrikanten worden tegenwoordig geconfronteerd met een grotere vraag naar...
Microsoft legt LinkedIn CRM -strategie uit
U hebt gedurfde ambities voor uw verkoopteam. U wilt de productiviteit - en nodig heeft. Maar het succes...
Online en offline verbinden: de marketeerhandleiding
Hier is hoe marketeers in contact kunnen komen met klanten en prospects waar ze ook zijn, met behulp...
Vind uw gegevensbeheeroplossing voor marketing
Hier zijn de belangrijkste vragen die elke marketeer zichzelf - en hun belanghebbenden - moet stellen...
B2B digitale handel: de verwachtingen van de klant begrijpen
Meer dan ooit is het vermogen van een onderneming om de behoeften van hun klanten te begrijpen en snel...
3 stappen om succes te marketing
De sleutel tot het bereiken van uw klantgerichte marketingdoelen is om te experimenteren en te testen...
3 klantreizen om verder te reiken dan zakelijke silo's
Er is een nieuwe paradox in marketing. We presenteren een visie op hoe marketingleiders vertrouwen en...
2017 klantenservice trends: operaties worden slimmer en strategischer
Uw klanten hebben een sterke mening over wat een bedrijfsgerichte bedrijf van een bedrijf maakt. Klantenservice...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.
