Gruppeneinfluss

Online en offline verbinden: de marketeerhandleiding
Hier is hoe marketeers in contact kunnen komen met klanten en prospects waar ze ook zijn, met behulp...

Adobe Digital Economy Index - Adobe Analytics | VK augustus 2021
De Adobe Digital Economy Index biedt de meest uitgebreide set van inzichten in zijn soort, gebaseerd...

Insight 50 Takeaways: humanaliseren van de digitale marketingervaring
Als marketeers hebben we altijd teveel te doen en te weinig tijd. De Insight50 -serie is ontworpen om...

15 ideeën voor het verankeren van uw marketingbenadering
In de huidige markt beheersen klanten de koopreis - een trend die is versneld met de toegenomen verfijning...

Marketing in the Dark: Dark Data
De opkomst van marketingtechnologie heeft in sommige opzichten een licht geschoven naar gebieden die...

Een cultuur van experimenten creëren
Organisaties zoals Microsoft, Amazon en Google wenden zich tot experimenten om meedogenloos goed presterende...

17 manieren om marketingprojecten te laten doen
Wat voorkomt marketingteams om naar de sterren te reiken en te slagen? Veel voorkomende daders omvatten...

Vind uw gegevensbeheeroplossing voor marketing
Hier zijn de belangrijkste vragen die elke marketeer zichzelf - en hun belanghebbenden - moet stellen...

De verrassende kracht van online experimenten
In de snel bewegende digitale wereld hebben zelfs experts het moeilijk om nieuwe ideeën te beoordelen....

B2B digitale handel: de verwachtingen van de klant begrijpen
Meer dan ooit is het vermogen van een onderneming om de behoeften van hun klanten te begrijpen en snel...

Build vs. Buy: Implementatie van de juiste experimentenoplossing
Om producten te bouwen en te leveren waar klanten van houden, zijn productteams bij toonaangevende ondernemingen...

Retailers moeten de kans op de markt aangrijpen
Retailers heroverwegen hun e -commerce -engagementstrategie om te reageren op het nieuwe winkelgedrag...

2017 State of Global Customer Service Report
Klanten verwachten meer van merken als het gaat om gemak, resolutietijden en agent -expertise. De evoluerende...

Het juiste moment voor realtime marketing
De digitale marketeers van vandaag willen klanten betrekken bij aanbiedingen die zijn gebaseerd op diepe...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.