Gruppeneinfluss

B2B digitale handel: de verwachtingen van de klant begrijpen
Meer dan ooit is het vermogen van een onderneming om de behoeften van hun klanten te begrijpen en snel...

Online en offline verbinden: de marketeerhandleiding
Hier is hoe marketeers in contact kunnen komen met klanten en prospects waar ze ook zijn, met behulp...

Het juiste moment voor realtime marketing
De digitale marketeers van vandaag willen klanten betrekken bij aanbiedingen die zijn gebaseerd op diepe...

Heeft uw klantervaring een impact? Of niet?
Tegenwoordig hebben de meeste organisaties een strategie voor klantervaring (96%), maar recent Avanade...

Bewijs uw marketing waard
In een digitale wereld, waar elke campagne en klantervaring kunnen worden gevolgd, is het absoluut noodzakelijk...

Marketing 101: Marketing van sociale media in het donker
Dark Social is een belangrijke en groeiende uitdaging die marketeers serieus moeten nemen. Er is een...

Inzichten 50 afhaalrestaurants: actuele marketing
Als marketeers hebben we altijd teveel te doen en te weinig tijd. De Insight50 -serie is ontworpen om...

2017 klantenservice trends: operaties worden slimmer en strategischer
Uw klanten hebben een sterke mening over wat een bedrijfsgerichte bedrijf van een bedrijf maakt. Klantenservice...

5 manieren om klantreizen te stimuleren
Om bovenaan de marketingwereld te komen, moet u structureren voor klantgerichtheid. Maar hoe maak je...

Verhoog de behendigheid van de klantenservice met cloudcontactcentra
Forrester voorspelt de inkomsten uit de cloudabonnement om in 2016 met 22% te groeien. Dit is een gevolg...

Top realtime tips voor klantverwerving voor marketeers
Deze whitepaper dient als een preventieve maatregel tegen verspilde middelen en biedt marketeers van: Download...

De waarde van open economieën ontgrendelen met gegevens
Nu de PSD2 en GDPR in 2018 in het spel komen, zal de financiële sector met name grote veranderingen...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.