Datengetriebenes Marketing
Gepersonaliseerde inhoud leveren voor dummies
Het jaar 2020 vindt de wereld door een pandemie. Op enkele uitzonderingen na, zoals de heroïsche responders,...
Heeft uw klantervaring een impact? Of niet?
Tegenwoordig hebben de meeste organisaties een strategie voor klantervaring (96%), maar recent Avanade...
Tijd om te consolideren, niet ingewikkeld
Waarom bedrijven het gebruik van een enkele ondersteuningsoplossing voor zowel klanten als werknemers...
Werk op afstand 2020: Voordelen en uitdagingen
Werken op afstand wordt nu algemeen erkend als onderdeel van de manier waarop bedrijven actief zijn. Volgens...
De verrassende kracht van online experimenten
In de snel bewegende digitale wereld hebben zelfs experts het moeilijk om nieuwe ideeën te beoordelen....
De snelheid van verandering: hoe snel ben je?
De wereldwijde pandemie en impact van lockdown is een enorme schok geweest voor de economie en ons dagelijks...
Het juiste moment voor realtime marketing
De digitale marketeers van vandaag willen klanten betrekken bij aanbiedingen die zijn gebaseerd op diepe...
Forrester: Digital Ups the Stakes for B2B Sales
Bijna vier jaar na het voorspellen dat 1 miljoen B2B-verkopers tegen 2020 zouden worden ontheemd, ziet...
Bewijs uw marketing waard
In een digitale wereld, waar elke campagne en klantervaring kunnen worden gevolgd, is het absoluut noodzakelijk...
Omnichannel is niet langer optioneel
In het Aberdeen -rapport van 2017 over Contact Center en klantervaringstrends stelt dat bedrijven met...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.