Datengetriebenes Marketing
Merkbeheersoftware Vergelijkingsgids
Kijk wat uw merk kan bereiken met de juiste software voor merkbeheer. Tegenwoordig is merkbeheer niet...
Uw personalisatie versterken
Wat ze willen - waar en wanneer ze het willen. Dat is wat klanten verwachten. Houdige hoeveelheden klantgegevens,...
Bewijs uw marketing waard
In een digitale wereld, waar elke campagne en klantervaring kunnen worden gevolgd, is het absoluut noodzakelijk...
Een experimenterenfilosofie aannemen
Hoe kunnen bedrijven hun investeringen maximaliseren en volledig profiteren van de middelen die ze al...
Een cultuur van experimenten creëren
Organisaties zoals Microsoft, Amazon en Google wenden zich tot experimenten om meedogenloos goed presterende...
Inzichten 50 afhaalrestaurants: actuele marketing
Als marketeers hebben we altijd teveel te doen en te weinig tijd. De Insight50 -serie is ontworpen om...
Het juiste moment voor realtime marketing
De digitale marketeers van vandaag willen klanten betrekken bij aanbiedingen die zijn gebaseerd op diepe...
17 manieren om marketingprojecten te laten doen
Wat voorkomt marketingteams om naar de sterren te reiken en te slagen? Veel voorkomende daders omvatten...
E-signaturen 2020: Nutzungsszenarien und Chancen
Elektronische Signaturen Sind Mittlerweile mainstream. Recherchen Im Rahmen Dieses Berichts Haben ErgeBen,...
2017 klantenservice trends: operaties worden slimmer en strategischer
Uw klanten hebben een sterke mening over wat een bedrijfsgerichte bedrijf van een bedrijf maakt. Klantenservice...
Digitale documentprocessen in 2020: een schijnwerpers op West -Europa
In slechts enkele korte maanden heeft de Global Covid-19-pandemie de manier waarop we werken en leven...
2017 State of Global Customer Service Report
Klanten verwachten meer van merken als het gaat om gemak, resolutietijden en agent -expertise. De evoluerende...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.
