Marketing -Erkenntnisse

2021 Technologietrends het in focus
In een wereld waar commercieel succes in toenemende mate wordt bepaald door de kwaliteit van de klantervaring...

3 klantreizen om verder te reiken dan zakelijke silo's
Er is een nieuwe paradox in marketing. We presenteren een visie op hoe marketingleiders vertrouwen en...

Heeft uw klantervaring een impact? Of niet?
Tegenwoordig hebben de meeste organisaties een strategie voor klantervaring (96%), maar recent Avanade...

2017 klantenservice trends: operaties worden slimmer en strategischer
Uw klanten hebben een sterke mening over wat een bedrijfsgerichte bedrijf van een bedrijf maakt. Klantenservice...

3 stappen om succes te marketing
De sleutel tot het bereiken van uw klantgerichte marketingdoelen is om te experimenteren en te testen...

Insight 50 Takeaways: humanaliseren van de digitale marketingervaring
Als marketeers hebben we altijd teveel te doen en te weinig tijd. De Insight50 -serie is ontworpen om...

Retailers moeten de kans op de markt aangrijpen
Retailers heroverwegen hun e -commerce -engagementstrategie om te reageren op het nieuwe winkelgedrag...

De Savvy Sales Leader's Guide to Building Winstitive Relations
Verkoopteams werken zo hard, ze kunnen snel opbranden. Het is moeilijk wanneer klantcontacten, verkoopdoelen,...

Marketing in the Dark: Dark Martech
Technologie stelt bedrijven in staat om een ​​enorm scala aan marketinggerelateerde taken efficiënter...

E-signalen 2020: use cases en kansen
Elektronische handtekeningen zijn mainstream geworden. Uit onderzoek voor dit rapport bleek dat de technologie...

De race winnen om digitaal te gaan in B2B
Digitaal is de nieuwe differentiator. Veranderende kopersvoorkeuren, steeds groter wordende concurrerende...

De klantervaring optimaliseren met betalingspresentatie
Klantervaring is niet alleen een modewoord. Het is een onderscheidende factor. Met 2.041 miljard digitale...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.