Skip to content Skip to footer

De verrassende kracht van online experimenten

Gepubliceerd door: Optimizely

In de snel bewegende digitale wereld hebben zelfs experts het moeilijk om nieuwe ideeën te beoordelen. Een goed voorbeeld: bij Bing werd een voorgestelde wijziging van een kleine headline -wijziging beschouwd als een lage prioriteit en opgeschort totdat een ingenieur besloot om een ​​snel online gecontroleerd experiment te doen - een A/B -test - om het uit te proberen. De test toonde aan dat de verandering de omzet verhoogde met een verbazingwekkende 12%.
Die ervaring illustreert waarom het van cruciaal belang is om een ​​'experiment met alles' aanpak aan te nemen, zegt Ron Kohavi, het hoofd van het analyse- en experimenterenteam van Microsoft, en Stefan Thomke, een HBS -professor.
In dit artikel beschrijven ze:

Lees verder

Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Optimizely contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Optimizely websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.

Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com

digital route logo
Lang: ENG
Type: Whitepaper Lengte: 3 pagina's

Meer bronnen van Optimizely