Het juiste moment voor realtime marketing
De digitale marketeers van vandaag willen klanten betrekken bij aanbiedingen die zijn gebaseerd op diepe klantprofielen, transactiegeschiedenis en andere realtime inhoud over hun interacties. Het leveren van de juiste aanbieding voor de juiste klant op het juiste moment zal de marketingresultaten en levenslange klantwaarde aanzienlijk verbeteren.
Lees dit papieren papier om vier bewezen best practices te leren in realtime inkomende marketing die bottom-line resultaten kunnen opleveren:
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord IBM contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. IBM websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Anpassung, B2B, Data Mining, Datengetriebenes Marketing, Digitales Marketing, Gruppeneinfluss, Inhaltsvermarktung, Kundenanalyse, Kundenbeziehung, Kundendaten, Marketing, Marketing -Erkenntnisse, Marketing -Technologie, Marketing-Kampagnen, Marketinganalysen, Marketingdaten, Marketinginnovation, Marketingmetriken, Marktforschung, Messung, Modernes Marketing, Multi-Channel-Marketing, Online Marketing, Querkanal, Segmentierung, Sich anpassendes Design, Strategisches Marketing, Targeting, Technologie, Verbraucheranalyse, Vermarktungsstrategie, Webkonvertierung, Werbung anzeigen, Zusammenarbeit


Meer bronnen van IBM

15 Ideeën para consolidar el marketing sacan...
En la actualidad, Los Clientes Controlan el Customer Journey, Una Tencencia que se ha acelerado con la proliferación y la burgemeester sofistició...

Omni-channel orderbeheer: een dwingende waard...
Deze kennisbrief onderzoekt de redenen dat de best-in-class-bedrijven omni-chanel orderbeheer (OCOM) oplossingen hebben aangenomen om hun opteringe...

The Cognitive Revolution: komen om uw bedrijf...
Cognitieve technologieën, ook bekend als kunstmatige intelligentie, zijn misschien wel de meest transformerende van ons tijdperk. Technologie en e...