Skip to content Skip to footer

Het juiste moment voor realtime marketing

Gepubliceerd door: IBM

De digitale marketeers van vandaag willen klanten betrekken bij aanbiedingen die zijn gebaseerd op diepe klantprofielen, transactiegeschiedenis en andere realtime inhoud over hun interacties. Het leveren van de juiste aanbieding voor de juiste klant op het juiste moment zal de marketingresultaten en levenslange klantwaarde aanzienlijk verbeteren.
Lees dit papieren papier om vier bewezen best practices te leren in realtime inkomende marketing die bottom-line resultaten kunnen opleveren:

Lees verder

Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord IBM contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. IBM websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.

Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com

digital route logo
Lang: ENG
Type: Whitepaper Lengte: 8 pagina's

Meer bronnen van IBM