Marktforschung
Moderne klantbehoud: wat u moet weten
Een hernieuwde en langverwachte, focus op retentie is eindelijk hier. Bedrijven vinden succes door het...
15 ideeën voor het verankeren van uw marketingbenadering
In de huidige markt beheersen klanten de koopreis - een trend die is versneld met de toegenomen verfijning...
Hoe marketing en verkoop kunnen afstemmen in 2021
Digitale marketing - en het belang ervan bij het stimuleren van inkomsten - is zelden belangrijker geweest...
Hoe moderne CRM's de top 5 marketingpijnpunten aanpakken
Voor verkoop- en marketingleiders die actief zijn in de hedendaagse hypercompetitieve wereld, kan hun...
Next-Gen Cloud Contact Centers RingCentral Special Edition
Ten slotte is het hier-de nieuwe Next-Gen Cloud Contact Centers voor Dummies®, RingCentral Special Edition...
Een cultuur van experimenten creëren
Organisaties zoals Microsoft, Amazon en Google wenden zich tot experimenten om meedogenloos goed presterende...
Een experimenterenfilosofie aannemen
Hoe kunnen bedrijven hun investeringen maximaliseren en volledig profiteren van de middelen die ze al...
3 manieren waarop emotionele verbindingen cx kunnen voeden
Wanneer personalisatie niet vruchten afwerpt en gegevens u niet helpen om goede beslissingen te nemen,...
De Innovator's Guide to the Digital-First Contact Center
Hoe gaat het met de revolutie van de klantervaring? Evoluerende klantverwachtingen vormen nieuwe behoeften...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.