Marktforschung
Het cross-channel marketingverschil
Tegenwoordig is het gebruik van een cross-channel benadering van klantbetrokkenheid niet leuk om te hebben,...
Retailers moeten de kans op de markt aangrijpen
Retailers heroverwegen hun e -commerce -engagementstrategie om te reageren op het nieuwe winkelgedrag...
Waarheid #1 De C-suite is gewoon niet zo in jou
Kijk waar de ontkoppeling ligt en ontdek hoe je de kloof met Sitecore kunt overbruggen. U weet waarschijnlijk...
Hoe u een inkomstenmotor bouwt voor een digitale eerste wereld
Terwijl persoonlijke evenementen een achterbank nemen voor digitale ervaringen, en bedrijven proberen...
De toekomst van post: top 5 voorspellingen van experts uit de industrie
In 2020 ondervond de wereld een snelle verandering in een zeer korte periode. Leveringsmethoden en kanaalvoorkeuren...
De kracht van personalisatie
Vroeger bestond de communicatie van merken voor hun klanten die werden gebruikt uit een memorabele boodschap...
De B2B Marketeer's Guide to Scrappy Marketing
Als marketeers kunnen we een kieskeurig stel zijn. In een poging om onze beste voet naar voren te brengen,...
Tien voorspellingen voor het volgende decennium van analyse
AI en andere analysetechnologieën zorgen voor ongelooflijke innovaties en vooruitgang die het mogelijk...
Marketing 101: Marketing van sociale media in het donker
Dark Social is een belangrijke en groeiende uitdaging die marketeers serieus moeten nemen. Er is een...
De ultieme marketeershandleiding voor klantgegevensplatforms
76% van de consumenten heeft volgens McKinsey hun koopgedrag (merkwisseling, kostenrationalisatie, enz.)...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.