Marktforschung
Tien voorspellingen voor het volgende decennium van analyse
AI en andere analysetechnologieën zorgen voor ongelooflijke innovaties en vooruitgang die het mogelijk...
The Definitive Guide - Vervang Google Analytics
Deze gids geeft u de uitsplitsing op magazijn-first Analytics, waarom het de betrouwbare, efficiënte...
De verrassende kracht van online experimenten
In de snel bewegende digitale wereld hebben zelfs experts het moeilijk om nieuwe ideeën te beoordelen....
Nieuw tijdperk in ervaringsrapport
We hebben allemaal de wijdverbreide impact van de Covid-19-pandemie ervaren. Vanuit een zakelijk perspectief...
Heeft uw klantervaring een impact? Of niet?
Tegenwoordig hebben de meeste organisaties een strategie voor klantervaring (96%), maar recent Avanade...
Hoe u uw bedrijf beveiligt met de Content Cloud
Hoop is geen strategie: beveilig uw bedrijf met de Content Cloud Het lijkt erop dat er elke week nieuws...
Het juiste moment voor realtime marketing
De digitale marketeers van vandaag willen klanten betrekken bij aanbiedingen die zijn gebaseerd op diepe...
Fabrikanten plukken voordelen van Direct verkopen
Business-to-business (B2B) fabrikanten worden tegenwoordig geconfronteerd met een grotere vraag naar...
Verkoop opnieuw uitvinden: 5 imperatieven voor de toekomst
De omwentelingen van 2020 creëerden een kans voor verkoopteams om te heroverwegen hoe ze opereren in...
Hoe de klant te upgraden via waardevolle gegevens
Dit artikel kiest bewezen gevallen die kunnen worden aangepast aan een praktische realiteit om inzichten...
17 manieren om marketingprojecten te laten doen
Wat voorkomt marketingteams om naar de sterren te reiken en te slagen? Veel voorkomende daders omvatten...
De Innovator's Guide to the Digital-First Contact Center
Hoe gaat het met de revolutie van de klantervaring? Evoluerende klantverwachtingen vormen nieuwe behoeften...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.
