Marktforschung
Het creëren van een on-demand strategie voor uw webinars
Een effectief on-demand webinar-programma kan overtollige voordelen opleveren aan B2B-organisaties. Uit...
Omnichannel is niet langer optioneel
In het Aberdeen -rapport van 2017 over Contact Center en klantervaringstrends stelt dat bedrijven met...
Het cross-channel marketingverschil
Tegenwoordig is het gebruik van een cross-channel benadering van klantbetrokkenheid niet leuk om te hebben,...
Marktplaats: de toekomst van e-commerce
Een uitgebreid inzicht in marktplaatsen, hun rol in de ontwikkeling van e-commerce, hun belangrijkste...
3 stappen om succes te marketing
De sleutel tot het bereiken van uw klantgerichte marketingdoelen is om te experimenteren en te testen...
Een experimenterenfilosofie aannemen
Hoe kunnen bedrijven hun investeringen maximaliseren en volledig profiteren van de middelen die ze al...
Voorbij de stippellijn. Hoe e-ondertekeningen IT-workflows verbeteren
Ontdek hoe e-ondertekeningen efficiënte digitale workflows in een organisatie kunnen stimuleren, waardoor...
2022 Digitale trends: financiële diensten in focus
De digitale trends van 2022 - Financial Services in Focus Report onderzoekt een breed scala aan trends...
Streamline klantenservice met digitale workflows
Bereik betere klantervaringen - zelfs wanneer het onverwachte gebeurt. Het leveren van een geweldige...
2021 Digitale trends - Retail in Focus
In de afgelopen jaar hebben retailers voor ongekende uitdagingen geconfronteerd. De noodzaak om zich...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.
