Marktforschung

Online en offline verbinden: de marketeerhandleiding
Hier is hoe marketeers in contact kunnen komen met klanten en prospects waar ze ook zijn, met behulp...

2022 Global Customer Engagement Review
Consumenten verwachten realtime, gepersonaliseerde communicatie, naadloos gechoreografeerd over de kanalen...

Maak uw business case voor Sitecore Content Hub
U hebt een end-to-end weergave van uw levenscyclus van inhoud nodig om aan de verwachtingen van de klant...

Het cross-channel marketingverschil
Tegenwoordig is het gebruik van een cross-channel benadering van klantbetrokkenheid niet leuk om te hebben,...

De ultieme marketeershandleiding voor klantgegevensplatforms
76% van de consumenten heeft volgens McKinsey hun koopgedrag (merkwisseling, kostenrationalisatie, enz.)...

2017 State of Global Customer Service Report
Klanten verwachten meer van merken als het gaat om gemak, resolutietijden en agent -expertise. De evoluerende...

De Inner Circle Guide to Omnichannel
De digitale vloeiende klanten van vandaag hebben hoge verwachtingen en zijn het minst loyaal van alle...

Hoe u een inkomstenmotor bouwt voor een digitale eerste wereld
Terwijl persoonlijke evenementen een achterbank nemen voor digitale ervaringen, en bedrijven proberen...

IDC: elektronische handtekeningen versnellen de zaken
IDC Analyst Brief: van bedrijf tot non -profitorganisaties en overheidsdiensten - organisaties kunnen...

E-signalen 2020: use cases en kansen
Elektronische handtekeningen zijn mainstream geworden. Uit onderzoek voor dit rapport bleek dat de technologie...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.