Marktforschung
2022 Global Customer Engagement Review
Consumenten verwachten realtime, gepersonaliseerde communicatie, naadloos gechoreografeerd over de kanalen...
14 Innovatieve personalisatie-ideeën voor de digitale eerste klant
Vóór 2020 was de personalisatie van klanten een leuke gedachte. De wereldwijde pandemie heeft echter...
15 ideeën voor het verankeren van uw marketingbenadering
In de huidige markt beheersen klanten de koopreis - een trend die is versneld met de toegenomen verfijning...
De klantervaring optimaliseren met betalingspresentatie
Klantervaring is niet alleen een modewoord. Het is een onderscheidende factor. Met 2.041 miljard digitale...
Marketing 101: Marketing van sociale media in het donker
Dark Social is een belangrijke en groeiende uitdaging die marketeers serieus moeten nemen. Er is een...
Moderne klantbehoud: wat u moet weten
Een hernieuwde en langverwachte, focus op retentie is eindelijk hier. Bedrijven vinden succes door het...
The Forrester New Wave â„¢: Bot Management, Q1 2020
Perimeterx werd uitgeroepen tot leider in de Forrester New Wave â„¢: BOT Management, Q1 2020. Volgens...
5 CRM-strategieën voor effectieve cross-selling en upselling
Effectieve cross- of upselling verbetert de loyaliteit van klanten, verdiept klantrelaties en verhoogt...
Evoluerende klantervaring en verwachtingen in Australië
Het leveren van een geweldige klantervaring is essentieel in elk bedrijf. Het stimuleert loyaliteit,...
De sprong maken naar een digitale eerste onderneming
Met de komst van het nieuwe decennium kwam de ultieme katalysator van het digitale tijdperk. Maar hoe...
2017 klantenservice trends: operaties worden slimmer en strategischer
Uw klanten hebben een sterke mening over wat een bedrijfsgerichte bedrijf van een bedrijf maakt. Klantenservice...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.