Marktforschung
De Innovator's Guide to the Digital-First Contact Center
Hoe gaat het met de revolutie van de klantervaring? Evoluerende klantverwachtingen vormen nieuwe behoeften...
The Forrester New Wave â„¢: Bot Management, Q1 2020
Perimeterx werd uitgeroepen tot leider in de Forrester New Wave â„¢: BOT Management, Q1 2020. Volgens...
5 manieren om klantreizen te stimuleren
Om bovenaan de marketingwereld te komen, moet u structureren voor klantgerichtheid. Maar hoe maak je...
De toekomst van post: top 5 voorspellingen van experts uit de industrie
In 2020 ondervond de wereld een snelle verandering in een zeer korte periode. Leveringsmethoden en kanaalvoorkeuren...
De basis voor toekomstige handel
Klanten die winkels binnenlopen, zijn transacties voor inspiratie en ervaringen verhandelen - het gemak...
Dynamische personalisatie aandrijven met gegevens
Met zoveel beschikbare gegevens en geavanceerde tools binnen handbereik, is het mogelijk om dynamische,...
Nul Party Data Revolution in e -commerce
Geen AI of machine learning zal de klanten ooit beter kennen dan ze zelf kennen. Veel marketingprofessionals...
Marketing en IT: The Digital Transformation Dream Team
Merken moeten meer controle nemen over hoe ze klanten betrekken. Om dit mogelijk te maken, marketing...
2017 State of Global Customer Service Report
Klanten verwachten meer van merken als het gaat om gemak, resolutietijden en agent -expertise. De evoluerende...
Tien voorspellingen voor het volgende decennium van analyse
AI en andere analysetechnologieën zorgen voor ongelooflijke innovaties en vooruitgang die het mogelijk...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.
