Marktforschung

2021 Technologietrends het in focus
In een wereld waar commercieel succes in toenemende mate wordt bepaald door de kwaliteit van de klantervaring...

Nul Party Data Revolution in e -commerce
Geen AI of machine learning zal de klanten ooit beter kennen dan ze zelf kennen. Veel marketingprofessionals...

15 nieuwe ervaringen om nu te proberen
De verschuiving naar digitaal-eerste kopen, samen met de bijbehorende toename van engagement, betekent...

Het creëren van een on-demand strategie voor uw webinars
Een effectief on-demand webinar-programma kan overtollige voordelen opleveren aan B2B-organisaties. Uit...

De B2B Marketeer's Guide to Scrappy Marketing
Als marketeers kunnen we een kieskeurig stel zijn. In een poging om onze beste voet naar voren te brengen,...

2021 Digitale trends: financiële diensten en verzekeringen in focus
Tijdens de coronaviruspandemie werd de sector van de financiële dienstverlening een extra hulpdienst,...

Omnichannel is niet langer optioneel
In het Aberdeen -rapport van 2017 over Contact Center en klantervaringstrends stelt dat bedrijven met...

Een cultuur van experimenten creëren
Organisaties zoals Microsoft, Amazon en Google wenden zich tot experimenten om meedogenloos goed presterende...

Heeft uw klantervaring een impact? Of niet?
Tegenwoordig hebben de meeste organisaties een strategie voor klantervaring (96%), maar recent Avanade...

De toekomst van post: top 5 voorspellingen van experts uit de industrie
In 2020 ondervond de wereld een snelle verandering in een zeer korte periode. Leveringsmethoden en kanaalvoorkeuren...

2021 Global Customer Engagement Review
We hebben gegevens uit drie verschillende bronnen geanalyseerd om de eerste wereldwijde klantbetrokkenheidsreview...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.