Marktforschung

De Innovator's Guide to the Digital-First Contact Center
Hoe gaat het met de revolutie van de klantervaring? Evoluerende klantverwachtingen vormen nieuwe behoeften...

Een experimenterenfilosofie aannemen
Hoe kunnen bedrijven hun investeringen maximaliseren en volledig profiteren van de middelen die ze al...

De klantervaring optimaliseren met betalingspresentatie
Klantervaring is niet alleen een modewoord. Het is een onderscheidende factor. Met 2.041 miljard digitale...

Zesde jaarlijkse B2B Marketing Data Report
Gegevens zijn top ten opzichte van veel B2B -marketeers. Maar hebben ze de juiste gegevens om succes...

15 nieuwe ervaringen om nu te proberen
De verschuiving naar digitaal-eerste kopen, samen met de bijbehorende toename van engagement, betekent...

2022 Digitale trends: financiële diensten in focus
De digitale trends van 2022 - Financial Services in Focus Report onderzoekt een breed scala aan trends...

2021 Digitale trends - Retail in Focus
In de afgelopen jaar hebben retailers voor ongekende uitdagingen geconfronteerd. De noodzaak om zich...

2017 State of Global Customer Service Report
Klanten verwachten meer van merken als het gaat om gemak, resolutietijden en agent -expertise. De evoluerende...

Hoe u een inkomstenmotor bouwt voor een digitale eerste wereld
Terwijl persoonlijke evenementen een achterbank nemen voor digitale ervaringen, en bedrijven proberen...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.