E-Mail Marketing

Hoe volwassen is uw contentstrategie?
Merken die uitstekende digitale ervaringen bieden, trekken en behouden meer klanten. Maar het is moeilijk...

De marketingwaarde van marketingautomatisering
Zes manieren waarop marketingautomatisering helpt om waarde te bewijzen en succes te stimuleren. Als...

De 3 belanghebbenden die uw klantervaring transformatie moet dienen
Hoe kun je ondanks onverwachte uitdagingen verbeteringen blijven aanbrengen? Het realiseren van klantervaringstransformatie...

De toekomst van de detailhandel is gesprekken
Retail is misschien nooit hetzelfde. Consumenten die eerder afkerig waren van online winkelen, omarmden...

De rol van CIO in een wereld waar ervaring regeert
In de afgelopen jaren is de rol van CIO geëvolueerd om te voldoen aan een bredere reeks verantwoordelijkheden...

Het cross-channel marketingverschil
Tegenwoordig is het gebruik van een cross-channel benadering van klantbetrokkenheid niet leuk om te hebben,...

Tien voorspellingen voor het volgende decennium van analyse
AI en andere analysetechnologieën zorgen voor ongelooflijke innovaties en vooruitgang die het mogelijk...

End-to-end assistentie voor uitvoering van klantervaring
Klanten kiezen waar u ervaringen met uw merk hebt. En wanneer ze dat doen, verwachten ze te worden begroet...

Wat best presterende B2B-marketeers anders doen
Marketing is een slecht woord geworden. Het publiek is de eindeloze spam, oproepen van SDR's en de aanval...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.