E-Mail Marketing

2020 digitale ervaringen Jaarverslag
2020 was een jaar waarin digitale ervaringen, vanuit een productie- en consumptieperspectief, in de schijnwerpers...

Het cultiveren van een toekomstbestendige klantreisstrategie
Toen de pandemie een schijnbaar 's nachts uittocht van persoonlijk naar online dwong, werden consumenten...

De definitieve gids voor het genereren van leads
In het hedendaagse marketingklimaat is leadgeneratie een populaire strategie geworden om de vraag te...

MetRistar Top Provider Award Contact Center -platforms
RingCentral heeft de Metrigy Metristar Top Provider Award voor Contact Center -platforms verdiend. De...

De definitieve gids voor op account gebaseerde marketing
Het is een spannende tijd voor marketeers. In het tijdperk van digitale transformatie - waar iedereen...

Kennis rockt! Een inleiding tot kennisbeheer in het contactcentrum
Het nieuwste e -boek van Cxone, Knowledge Rocks! is een uitgebreide gids voor het bieden van duidelijke,...

2022 Staat van klantervaringstechnologie
Business and Technology Leaders bij groot en klein, in meerdere industrieën, hebben klanttevredenheid...

Een schone lijst van abonnees bouwen en bijhouden
Effectieve afzenders van e -mail gebruiken focus en gebruiken gegevensgestuurde analyses om niet alleen...

Tophulpmiddelen om te gebruiken met Salesforce
Salesforce is een CRM -platform (Customer Relationship Management) in de cloud en biedt bedrijven een...

Webberichten: wat het is, hoe het werkt en waarom het ertoe doet
Omdat webervaringen in de loop der jaren rijker en meer gericht zijn geworden, is er een aanhoudende...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.