E-Mail Marketing

Het cultiveren van een toekomstbestendige klantreisstrategie
Toen de pandemie een schijnbaar 's nachts uittocht van persoonlijk naar online dwong, werden consumenten...

CPQ voor dummies
Ontdek de spelveranderende voordelen van CPQ. Wat is CPQ -software precies? En hoe vertaalt het zich...

End-to-end assistentie voor uitvoering van klantervaring
Klanten kiezen waar u ervaringen met uw merk hebt. En wanneer ze dat doen, verwachten ze te worden begroet...

Het cross-channel marketingverschil
Tegenwoordig is het gebruik van een cross-channel benadering van klantbetrokkenheid niet leuk om te hebben,...

Webberichten: wat het is, hoe het werkt en waarom het ertoe doet
Omdat webervaringen in de loop der jaren rijker en meer gericht zijn geworden, is er een aanhoudende...

De Innovator's Guide to the Digital-First Contact Center
Hoe gaat het met de revolutie van de klantervaring? Evoluerende klantverwachtingen vormen nieuwe behoeften...

Zichtbaarheid in actie
End-to-end-inzichten aangeven over klantervaring, tevredenheid en kostenbeheer. Toonaangevende bedrijven...

2022 Staat van klantervaringstechnologie
Business and Technology Leaders bij groot en klein, in meerdere industrieën, hebben klanttevredenheid...

De 3 belanghebbenden die uw klantervaring transformatie moet dienen
Hoe kun je ondanks onverwachte uitdagingen verbeteringen blijven aanbrengen? Het realiseren van klantervaringstransformatie...

Werk op afstand 2020: Voordelen en uitdagingen
Werken op afstand wordt nu algemeen erkend als onderdeel van de manier waarop bedrijven actief zijn. Volgens...

Bankieren op geweldige gesprekken
De uitdagingen van de pandemische stuwkrachtbanken die moeite hadden om relevant te blijven en hun klanten...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.