E-Mail Marketing
De 3 belanghebbenden die uw klantervaring transformatie moet dienen
Hoe kun je ondanks onverwachte uitdagingen verbeteringen blijven aanbrengen? Het realiseren van klantervaringstransformatie...
De marketingwaarde van marketingautomatisering
Zes manieren waarop marketingautomatisering helpt om waarde te bewijzen en succes te stimuleren. Als...
Het cultiveren van een toekomstbestendige klantreisstrategie
Toen de pandemie een schijnbaar 's nachts uittocht van persoonlijk naar online dwong, werden consumenten...
De basis voor toekomstige handel
Klanten die winkels binnenlopen, zijn transacties voor inspiratie en ervaringen verhandelen - het gemak...
Een schone lijst van abonnees bouwen en bijhouden
Effectieve afzenders van e -mail gebruiken focus en gebruiken gegevensgestuurde analyses om niet alleen...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.
