E-Mail Marketing

De rol van CIO in een wereld waar ervaring regeert
In de afgelopen jaren is de rol van CIO geëvolueerd om te voldoen aan een bredere reeks verantwoordelijkheden...

De marketingwaarde van marketingautomatisering
Zes manieren waarop marketingautomatisering helpt om waarde te bewijzen en succes te stimuleren. Als...

End-to-end assistentie voor uitvoering van klantervaring
Klanten kiezen waar u ervaringen met uw merk hebt. En wanneer ze dat doen, verwachten ze te worden begroet...

Kennis rockt! Een inleiding tot kennisbeheer in het contactcentrum
Het nieuwste e -boek van Cxone, Knowledge Rocks! is een uitgebreide gids voor het bieden van duidelijke,...

De Innovator's Guide to the Digital-First Contact Center
Hoe gaat het met de revolutie van de klantervaring? Evoluerende klantverwachtingen vormen nieuwe behoeften...

Briljante ervaringen, kanaal door kanaal
Communiceren op manieren die met elke individuele klant spreken, is wat merken in staat stellen sterke...

Bankieren op geweldige gesprekken
De uitdagingen van de pandemische stuwkrachtbanken die moeite hadden om relevant te blijven en hun klanten...

Tophulpmiddelen om te gebruiken met Salesforce
Salesforce is een CRM -platform (Customer Relationship Management) in de cloud en biedt bedrijven een...

Top regionale bank, case study
Toonaangevende bankstops geautomatiseerde fraude. Banken en financiële instellingen richten zich op...

Het speelboek van de relatiemarketeer voor vakantieplanning 2022
Sleigh uw 2022 vakantiemarketinginspanningen met deze boom-mengde gids Zomervakantie komen eraan! Je...

B2B Marketeer's Guide to Account Based Marketing
Minder is meer. Het is zo'n eenvoudige zin, en toch heeft het zoveel waarheid. In de zakenwereld hebben...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.