Kundenanalyse

Een experimenterenfilosofie aannemen
Hoe kunnen bedrijven hun investeringen maximaliseren en volledig profiteren van de middelen die ze al...

2021 Digitale trends: financiële diensten en verzekeringen in focus
Tijdens de coronaviruspandemie werd de sector van de financiële dienstverlening een extra hulpdienst,...

De snelheid van verandering: hoe snel ben je?
De wereldwijde pandemie en impact van lockdown is een enorme schok geweest voor de economie en ons dagelijks...

Omnichannel is niet langer optioneel
In het Aberdeen -rapport van 2017 over Contact Center en klantervaringstrends stelt dat bedrijven met...

On24 Webinar Benchmarks Report 2021
Webinars zijn een van de krachtigste tools voor het creëren van boeiende digitale ervaringen waar het...

2022 Global Customer Engagement Review
Consumenten verwachten realtime, gepersonaliseerde communicatie, naadloos gechoreografeerd over de kanalen...

Uw personalisatie versterken
Wat ze willen - waar en wanneer ze het willen. Dat is wat klanten verwachten. Houdige hoeveelheden klantgegevens,...

2020 digitale ervaringen Jaarverslag
2020 was een jaar waarin digitale ervaringen, vanuit een productie- en consumptieperspectief, in de schijnwerpers...

2021 B2B Marketing Trends Report: hoe om te gaan met digitale burn -out
Laten we eerlijk zijn. We worden nu allemaal geconfronteerd met burn -out. Dezelfde oude marketingroutines...

Een cultuur van experimenten creëren
Organisaties zoals Microsoft, Amazon en Google wenden zich tot experimenten om meedogenloos goed presterende...

5 technische trends die de klantervaring opnieuw definiëren
We vroegen analisten en industriële leiders welke trends van klantbetrokkenheid zij vonden voor 2017...

2017 klantenservice trends: operaties worden slimmer en strategischer
Uw klanten hebben een sterke mening over wat een bedrijfsgerichte bedrijf van een bedrijf maakt. Klantenservice...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.