Kundenanalyse

De sprong maken naar een digitale eerste onderneming
Met de komst van het nieuwe decennium kwam de ultieme katalysator van het digitale tijdperk. Maar hoe...

Het juiste moment voor realtime marketing
In een klimaat van stijgende klantverwachtingen is het nu het juiste moment om uw gebruik van inkomende...

Denk verder dan traditionele CRM om uw klantenservice te verheffen
Een van uw grootste mogelijkheden om een ​​superieure ervaring te bieden is via klantenservice, en...

E-signalen 2020: use cases en kansen
Elektronische handtekeningen zijn mainstream geworden. Uit onderzoek voor dit rapport bleek dat de technologie...

Werk op afstand 2020: Voordelen en uitdagingen
Werken op afstand wordt nu algemeen erkend als onderdeel van de manier waarop bedrijven actief zijn. Volgens...

Build vs. Buy: Implementatie van de juiste experimentenoplossing
Om producten te bouwen en te leveren waar klanten van houden, zijn productteams bij toonaangevende ondernemingen...

Home Office 2020: Vorteile und Herausforderungen
Remote-arbeit ist Mittlerweile in Vielen Unternehmenfester Bestandteil des Geschäftsalltags. Ziel Dieses...

Tijd om te consolideren, niet ingewikkeld
Waarom bedrijven het gebruik van een enkele ondersteuningsoplossing voor zowel klanten als werknemers...

Streamline klantenservice met digitale workflows
Bereik betere klantervaringen - zelfs wanneer het onverwachte gebeurt. Het leveren van een geweldige...

Heeft uw klantervaring een impact? Of niet?
Tegenwoordig hebben de meeste organisaties een strategie voor klantervaring (96%), maar recent Avanade...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.