Kundenanalyse

Het stimuleren van klantervaringen met impact
Klanten: om ze te verrassen, moet je ze diep leren kennen. Wees brutaal eerlijk, hoeveel weet u echt...

Sta op, runnen en werken met interne oplossingsexperts
Het creëren van geweldige klantervaringen is van cruciaal belang voor het succes van uw bedrijf. Maar...

Industrieleidersgids voor succes in omni-channel orderbeheer
Begrijpen hoe u Omni-channel orderbeheer kunt optimaliseren, is de sleutel tot het succes van uw bedrijf. Tegenwoordig...

Een cultuur van experimenten creëren
Organisaties zoals Microsoft, Amazon en Google wenden zich tot experimenten om meedogenloos goed presterende...

De sprong maken naar een digitale eerste onderneming
Met de komst van het nieuwe decennium kwam de ultieme katalysator van het digitale tijdperk. Maar hoe...

Master Omnichannel Campaign Management
Ervaringen moeten zijn waar uw klanten zijn. En elk moet verbinding maken met het laatste als onderdeel...

Forrester: Digital Ups the Stakes for B2B Sales
Bijna vier jaar na het voorspellen dat 1 miljoen B2B-verkopers tegen 2020 zouden worden ontheemd, ziet...

Prouvez Votre Valeur Marketing
Dans UN Universal Digital Où Chaque Campagne et chaque Expérience Client Peuvent Faire L'Objet d'un...

De opkomst van Moderne Systems of Agreement
Dankzij de digitale Transformatie Kunnen bedrijven Sneller en Gemakkelijker Zakendoen. Bed naven Hebben...

Werk op afstand 2020: Voordelen en uitdagingen
Werken op afstand wordt nu algemeen erkend als onderdeel van de manier waarop bedrijven actief zijn. Volgens...

De definitieve gids voor marketingstatistieken en analyses
Marketingstatistieken en analyses - gelijkgesteld - kunnen een strategische enabler van vertrouwen, een...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.