Build vs. Buy: Implementatie van de juiste experimentenoplossing
Om producten te bouwen en te leveren waar klanten van houden, zijn productteams bij toonaangevende ondernemingen zoals Uber, Netflix en Airbnb gericht op experimenten als een kritisch bedrijfsproces. Deze teams zijn bevoegd om elke nieuwe functie A/B te testen en waardevolle inzichten te krijgen voordat ze het op grote schaal uitrollen.
Nadat u hebt gezien wat deze bedrijven met experimenten hebben volbracht, kunt u overwegen om uw eigen testraamwerk te bouwen, een open source -oplossing te integreren of te investeren in een commercieel experimentplatform zoals optimizely volledige stapel.
Download deze whitepaper om te ontdekken:
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Optimizely contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Optimizely websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Anpassung, B2B, Data Mining, Datengetriebenes Marketing, Digitales Marketing, Gruppeneinfluss, Kundenanalyse, Kundenbeziehung, Kundendaten, Marketing -Erkenntnisse, Marketing -Technologie, Marketing-Kampagnen, Marketinganalysen, Marketingdaten, Marketinginnovation, Marketingmetriken, Marktforschung, Modernes Marketing, Online Marketing, Querkanal, Segmentierung, Targeting, Technologie, Verbraucheranalyse, Vermarktungsstrategie, Werbung anzeigen, Zusammenarbeit
Meer bronnen van Optimizely
De verrassende kracht van online experimenten...
In de snel bewegende digitale wereld hebben zelfs experts het moeilijk om nieuwe ideeën te beoordelen. Een goed voorbeeld: bij Bing werd een voorg...
Het opbouwen van een robuust experimenten
Organisaties zoals Microsoft, Amazon en Google wenden zich tot experimenten om meedogenloos goed presterende digitale producten, campagnes en ervar...
Build vs. Buy: Implementatie van de juiste ex...
Om producten te bouwen en te leveren waar klanten van houden, zijn productteams bij toonaangevende ondernemingen zoals Uber, Netflix en Airbnb geri...