Skip to content Skip to footer

Build vs. Buy: Implementatie van de juiste experimentenoplossing

Gepubliceerd door: Optimizely

Om producten te bouwen en te leveren waar klanten van houden, zijn productteams bij toonaangevende ondernemingen zoals Uber, Netflix en Airbnb gericht op experimenten als een kritisch bedrijfsproces. Deze teams zijn bevoegd om elke nieuwe functie A/B te testen en waardevolle inzichten te krijgen voordat ze het op grote schaal uitrollen.
Nadat u hebt gezien wat deze bedrijven met experimenten hebben volbracht, kunt u overwegen om uw eigen testraamwerk te bouwen, een open source -oplossing te integreren of te investeren in een commercieel experimentplatform zoals optimizely volledige stapel.
Download deze whitepaper om te ontdekken:

Lees verder

Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Optimizely contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Optimizely websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.

Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com

digital route logo
Lang: ENG
Type: Whitepaper Lengte: 17 pagina's

Meer bronnen van Optimizely