Marketinganalysen

Inhoudsgestuurde handel om te gaan
Best practices voor het leveren van handel met inhoud aan mobiele B2B-kopers. Smartphones zijn overal,...

Evolutie van de toolkit van de marketeer
Meer dan ooit hebben bedrijfsorganisaties een 360-graden beeld van hun klanten nodig om het soort hoogwaardige,...

Hoe marketing en verkoop kunnen afstemmen in 2021
Digitale marketing - en het belang ervan bij het stimuleren van inkomsten - is zelden belangrijker geweest...

Global Trends Study
Personalisatie van digitale ervaring is een belangrijke prioriteit voor wereldwijde bedrijfsleiders en...

Digitale documentprocessen in 2020: een schijnwerpers op West -Europa
In slechts enkele korte maanden heeft de Global Covid-19-pandemie de manier waarop we werken en leven...

3 manieren waarop emotionele verbindingen cx kunnen voeden
Wanneer personalisatie niet vruchten afwerpt en gegevens u niet helpen om goede beslissingen te nemen,...

Verhoog de behendigheid van de klantenservice met cloudcontactcentra
Forrester voorspelt de inkomsten uit de cloudabonnement om in 2016 met 22% te groeien. Dit is een gevolg...

End-to-end assistentie voor uitvoering van klantervaring
Klanten kiezen waar u ervaringen met uw merk hebt. En wanneer ze dat doen, verwachten ze te worden begroet...

Een marketeergids voor het opbouwen van loyaliteit
Consumenten hebben tegenwoordig meer keuzes dan ooit. Vaak is het enige dat nodig is, is een betere online...

Klantbetrokkenheidsplatforms: een kopershandleiding
De verwachtingen van de klant zijn het afgelopen decennium dramatisch toegenomen. Klanten verwachten...

5 ontmoedigende verkoop- en marketingkloven en hoe deze te overwinnen
Meer informatie over de vijf gaten die u tijd, klanten en winst kunnen kosten in dit digitale e-boek....

De definitieve gids voor het leiden van koestering
De kopers van vandaag werken met merken en bedrijven via hun eigen onderzoek via meerdere kanalen, lang...

De sprong maken naar een digitale eerste onderneming
Met de komst van het nieuwe decennium kwam de ultieme katalysator van het digitale tijdperk. Maar hoe...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.