Marketinganalysen
Kennis rockt! Een inleiding tot kennisbeheer in het contactcentrum
Het nieuwste e -boek van Cxone, Knowledge Rocks! is een uitgebreide gids voor het bieden van duidelijke,...
Zoeken, sociale en e -commerce gids
Om echt contact te maken met klanten, moeten merken naadloos werken tijdens zoekopdrachten, sociale en...
5 CRM-strategieën voor effectieve cross-selling en upselling
Effectieve cross- of upselling verbetert de loyaliteit van klanten, verdiept klantrelaties en verhoogt...
Besturen Webinar Registratie Best Practices Guide
Registratie en aanwezigheid van webinar stimuleren is een belangrijke strijd voor de meeste bedrijven....
Prijzen Brew: Rethinking the Pricing Journey
Waarom alles waarvan je dacht dat je wist over het ontwikkelen van een prijsbeperking is nu verouderd De...
Industrieleidersgids voor succes in omni-channel orderbeheer
Begrijpen hoe u Omni-channel orderbeheer kunt optimaliseren, is de sleutel tot het succes van uw bedrijf. Tegenwoordig...
Individuele ervaringen leveren om ongelooflijke resultaten te bereiken
We eisen het in alle aspecten van ons dagelijks leven. Waar we ook communiceren - persoonlijk of online...
De ultieme CX Agent Guide
Klanten hebben technologie omarmd om alle aspecten van het dagelijkse leven te beheren, waardoor een...
Verkoop opnieuw uitvinden: 5 imperatieven voor de toekomst
De omwentelingen van 2020 creëerden een kans voor verkoopteams om te heroverwegen hoe ze opereren in...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.