Marketinganalysen
De marketingwaarde van marketingautomatisering
Zes manieren waarop marketingautomatisering helpt om waarde te bewijzen en succes te stimuleren. Als...
2023 Digitale trends
Na twee jaar van seismische gedragsverandering bevinden we ons in een nieuwe wereld van onbeperkte mogelijkheden,...
E-ondertekeningen voor wereldwijde bedrijven
Dit e-boek omvat de voordelen en uitdagingen van elektronische en digitale handtekeningen, nalevingsoverwegingen...
2020 digitale ervaringen Jaarverslag
2020 was een jaar waarin digitale ervaringen, vanuit een productie- en consumptieperspectief, in de schijnwerpers...
Radicale klantenservice innovatie stimuleren
Hoe het de klantenservice kan helpen zich aan te passen aan veranderende eisen in een onvoorspelbare...
De opkomst van Moderne Systems of Agreement
Dankzij de digitale Transformatie Kunnen bedrijven Sneller en Gemakkelijker Zakendoen. Bed naven Hebben...
Top vijf dingen om te overwegen bij het kiezen van een CRM -systeem in 2022
Een CRM -systeem raakt elk deel van uw bedrijf. Het is een van de meest kritische enablers van uw bedrijfsgroei:...
2017 klantenservice trends: operaties worden slimmer en strategischer
Uw klanten hebben een sterke mening over wat een bedrijfsgerichte bedrijf van een bedrijf maakt. Klantenservice...
De klantervaring optimaliseren met betalingspresentatie
Klantervaring is niet alleen een modewoord. Het is een onderscheidende factor. Met 2.041 miljard digitale...
7 redenen om het gebruik van het e-ondertekening uit te breiden
7 redenen om het gebruik van het e-ondertekening uit te breiden In de afgelopen twee jaar is het gebruik...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.
