Marketinganalysen

Beste e-mailmarketing van de klas
Interacties tussen consumenten en merken spelen zich in toenemende mate af over een breed scala aan verschillende...

Digitale transformatie vandaag
Meer en meer kopers zijn op zoek naar een digitale ervaring die niet alleen uitdagingen zoals wachttijd...

Radicale klantenservice innovatie stimuleren
Hoe het de klantenservice kan helpen zich aan te passen aan veranderende eisen in een onvoorspelbare...

De Innovator's Guide to the Digital-First Contact Center
Hoe gaat het met de revolutie van de klantervaring? Evoluerende klantverwachtingen vormen nieuwe behoeften...

Omnichannel is niet langer optioneel
In het Aberdeen -rapport van 2017 over Contact Center en klantervaringstrends stelt dat bedrijven met...

2022 Global Customer Engagement Review
Consumenten verwachten realtime, gepersonaliseerde communicatie, naadloos gechoreografeerd over de kanalen...

On24 Webinar Benchmarks Report 2021 EMEA
Webinars zijn vandaag een van de krachtigste tools die beschikbaar zijn voor marketeers. Ze geven marketeers...

Verkoop opnieuw uitvinden: 5 imperatieven voor de toekomst
De omwentelingen van 2020 creëerden een kans voor verkoopteams om te heroverwegen hoe ze opereren in...

Orde brengen aan marketingactiviteitenprocessen
POP QUIZ: Welke opdracht moet uw marketingteam eerst aanpakken? Moet u de gemarkeerde 'zo snel mogelijk'...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.