Marketinganalysen
2017 State of Global Customer Service Report
Klanten verwachten meer van merken als het gaat om gemak, resolutietijden en agent -expertise. De evoluerende...
B2B -marketeershandleiding voor het optimaliseren van klantervaring
Nieuwe benaderingen uitproberen maakt een marketeer spannend. Zelfs wanneer ze worden geconfronteerd...
De definitieve gids voor het scoren
Waarom zou ik de definitieve gids voor het scoren van lood lezen? Leadscore biedt verkoop met meer gekwalificeerde...
5 CRM-strategieën voor effectieve cross-selling en upselling
Effectieve cross- of upselling verbetert de loyaliteit van klanten, verdiept klantrelaties en verhoogt...
De Inner Circle Guide to Omnichannel
De digitale vloeiende klanten van vandaag hebben hoge verwachtingen en zijn het minst loyaal van alle...
2023 Digitale trends
Na twee jaar van seismische gedragsverandering bevinden we ons in een nieuwe wereld van onbeperkte mogelijkheden,...
Verhoog de behendigheid van de klantenservice met cloudcontactcentra
Forrester voorspelt de inkomsten uit de cloudabonnement om in 2016 met 22% te groeien. Dit is een gevolg...
Entrega de contenidos personizados para dummies
El Año 2020 Ve Al Planeta Viviendo Una Pandemia. Con Algunas Excepciones, Como El Heroico Personal de...
Moderne klantbehoud: wat u moet weten
Een hernieuwde en langverwachte, focus op retentie is eindelijk hier. Bedrijven vinden succes door het...
2020 digitale ervaringen Jaarverslag
2020 was een jaar waarin digitale ervaringen, vanuit een productie- en consumptieperspectief, in de schijnwerpers...
Hoe u uw inhoud Crunch oplost
Transformeer uw contentlevering van een off-the-manchefproces, in één naadloze, verbonden reis Uw klanten...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.
