Marketinganalysen

Master Omnichannel Campaign Management
Ervaringen moeten zijn waar uw klanten zijn. En elk moet verbinding maken met het laatste als onderdeel...

Bekleed uw marketing met de digitale diensten van MAP
MAPP Cloud brengt klantacquisitie en klantbetrokkenheid bij elkaar in één eenvoudig platform doordrenkt...

Top vijf dingen om te overwegen bij het kiezen van een CRM -systeem in 2022
Een CRM -systeem raakt elk deel van uw bedrijf. Het is een van de meest kritische enablers van uw bedrijfsgroei:...

Klantbetrokkenheidsplatforms: een kopershandleiding
De verwachtingen van de klant zijn het afgelopen decennium dramatisch toegenomen. Klanten verwachten...

Kennis rockt! Een inleiding tot kennisbeheer in het contactcentrum
Het nieuwste e -boek van Cxone, Knowledge Rocks! is een uitgebreide gids voor het bieden van duidelijke,...

Heeft uw klantervaring een impact? Of niet?
Tegenwoordig hebben de meeste organisaties een strategie voor klantervaring (96%), maar recent Avanade...

5 technische trends die de klantervaring opnieuw definiëren
We vroegen analisten en industriële leiders welke trends van klantbetrokkenheid zij vonden voor 2017...

2017 State of Global Customer Service Report
Klanten verwachten meer van merken als het gaat om gemak, resolutietijden en agent -expertise. De evoluerende...

Omnichannel is niet langer optioneel
In het Aberdeen -rapport van 2017 over Contact Center en klantervaringstrends stelt dat bedrijven met...

De snelheid van verandering: hoe snel ben je?
De wereldwijde pandemie en impact van lockdown is een enorme schok geweest voor de economie en ons dagelijks...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.