Marketinganalysen

Een experimenterenfilosofie aannemen
Hoe kunnen bedrijven hun investeringen maximaliseren en volledig profiteren van de middelen die ze al...

The Zero-Party Data Playbook 2022
We zitten midden in een grote flux voor marketeers. Google en andere kolosbrowsers hebben eindelijk plannen...

Omnichannel is niet langer optioneel
In het Aberdeen -rapport van 2017 over Contact Center en klantervaringstrends stelt dat bedrijven met...

2021 Global Customer Engagement Review
We hebben gegevens uit drie verschillende bronnen geanalyseerd om de eerste wereldwijde klantbetrokkenheidsreview...

Het cross-channel marketingverschil
Tegenwoordig is het gebruik van een cross-channel benadering van klantbetrokkenheid niet leuk om te hebben,...

Het juiste moment voor realtime marketing
In een klimaat van stijgende klantverwachtingen is het nu het juiste moment om uw gebruik van inkomende...

Kennis rockt! Een inleiding tot kennisbeheer in het contactcentrum
Het nieuwste e -boek van Cxone, Knowledge Rocks! is een uitgebreide gids voor het bieden van duidelijke,...

Digitale transformatie vandaag
Meer en meer kopers zijn op zoek naar een digitale ervaring die niet alleen uitdagingen zoals wachttijd...

Top vijf dingen om te overwegen bij het kiezen van een CRM -systeem in 2022
Een CRM -systeem raakt elk deel van uw bedrijf. Het is een van de meest kritische enablers van uw bedrijfsgroei:...

Pushmeldingen: wat ze zijn, hoe ze werken en waarom ze ertoe doen
Hoewel meer dan tien jaar oud, blijft PUSH innovatief en veelzijdig. Aanvankelijk gebruikt door merken...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.