Marketinganalysen
De basis voor toekomstige handel
Klanten die winkels binnenlopen, zijn transacties voor inspiratie en ervaringen verhandelen - het gemak...
Moderne klantbehoud: wat u moet weten
Een hernieuwde en langverwachte, focus op retentie is eindelijk hier. Bedrijven vinden succes door het...
Webberichten: wat het is, hoe het werkt en waarom het ertoe doet
Omdat webervaringen in de loop der jaren rijker en meer gericht zijn geworden, is er een aanhoudende...
On24 Webinar Benchmarks Report 2021 EMEA
Webinars zijn vandaag een van de krachtigste tools die beschikbaar zijn voor marketeers. Ze geven marketeers...
De weg naar succesvolle vervulling in de winkel
De verwachtingen van de klant voor de gecombineerde merkervaring zijn hoger dan ooit. Dit zet meer druk...
De verrassende kracht van online experimenten
In de snel bewegende digitale wereld hebben zelfs experts het moeilijk om nieuwe ideeën te beoordelen....
De zaak voor een Marketing Content Hub
Digitale marketing transformeren Uw klanten verwachten memorabele momenten op elk touchpoint van het...
Inhoudsgestuurde handel om te gaan
Best practices voor het leveren van handel met inhoud aan mobiele B2B-kopers. Smartphones zijn overal,...
E-ondertekeningen voor wereldwijde bedrijven
Dit e-boek omvat de voordelen en uitdagingen van elektronische en digitale handtekeningen, nalevingsoverwegingen...
Tijd om te consolideren, niet ingewikkeld
Waarom bedrijven het gebruik van een enkele ondersteuningsoplossing voor zowel klanten als werknemers...
Digitale transformatie vandaag
Meer en meer kopers zijn op zoek naar een digitale ervaring die niet alleen uitdagingen zoals wachttijd...
Een cultuur van experimenten creëren
Organisaties zoals Microsoft, Amazon en Google wenden zich tot experimenten om meedogenloos goed presterende...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.
