Marketing -Technologie

Creator Marketing: het volgende tijdperk van beïnvloeders
De advertentie -industrie verandert. Privacy is een groeiend onderwerp, met de fasering van cookies van...

Een marketeershandleiding voor klantervaring
Het leveren van relevante, tijdige, gepersonaliseerde klantervaringen is niet langer alleen een concurrentievoordeel...

Individuele ervaringen leveren om ongelooflijke resultaten te bereiken
We eisen het in alle aspecten van ons dagelijks leven. Waar we ook communiceren - persoonlijk of online...

2017 State of Global Customer Service Report
Klanten verwachten meer van merken als het gaat om gemak, resolutietijden en agent -expertise. De evoluerende...

5 harde waarheden voor marketeers die digitale ervaring aansturen
Je digitale first visie is geen gegarandeerde realiteit. Tegenwoordig wordt van senior marketeers verwacht...

De totale economische impact van Adobe -teken
Adobe heeft onlangs Forrester Consulting opdracht gegeven om een ​​Total Economic Impact (TEI) -onderzoek...

Het strategiekader van een CIO voor verstorende transformatie
Dit is een whitepaper van IDG namens Adobe. Vandaag weten we niet hoe we zullen terugkeren naar onze...

Een experimenterenfilosofie aannemen
Hoe kunnen bedrijven hun investeringen maximaliseren en volledig profiteren van de middelen die ze al...

CMO's gids voor AI voor klantgerichte marketing
AI stelt marketingleiders en hun teams in staat om snel enorme hoeveelheden klantgegevens te analyseren...

Van offline tot online (en grotere winst)
Hoe voorheen offline bedrijven bloeien na investeringen in e -commerce. Als u een succesvolle B2B -organisatie...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.