Digitales Marketing

De definitieve gids voor pijplijnmarketing
Marketeers doen al tientallen jaren leadgeneratie (het proces van het maken van nieuwe contacten). Volgens...

De zaak voor een Marketing Content Hub
Digitale marketing transformeren Uw klanten verwachten memorabele momenten op elk touchpoint van het...

Omnichannel is niet langer optioneel
In het Aberdeen -rapport van 2017 over Contact Center en klantervaringstrends stelt dat bedrijven met...

De weg naar succesvolle vervulling in de winkel
De verwachtingen van de klant voor de gecombineerde merkervaring zijn hoger dan ooit. Dit zet meer druk...

E-signalen 2020: use cases en kansen
Elektronische handtekeningen zijn mainstream geworden. Uit onderzoek voor dit rapport bleek dat de technologie...

De snelheid van verandering: hoe snel ben je?
De wereldwijde pandemie en impact van lockdown is een enorme schok geweest voor de economie en ons dagelijks...

Inzicht in de bedrijfswaarde van uw e -commerceplatform
5 manieren waarop een e-commerceplatform van hoge kwaliteit ROI kan sturen. U moet uw klantervaring zorgvuldig...

De definitieve gids voor digitaal activabeheer
We bewonen allemaal in een wereld van digitale chaos, waar de vraag naar agile marketing heeft geresulteerd...

De beginnersgids voor dynamisch case management
Wat is dynamisch case management? Wie gebruikt het en hoe kan het u helpen zich voor te bereiden op de...

Evolutie van de toolkit van de marketeer
Meer dan ooit hebben bedrijfsorganisaties een 360-graden beeld van hun klanten nodig om het soort hoogwaardige,...

Build vs. Buy: Implementatie van de juiste experimentenoplossing
Om producten te bouwen en te leveren waar klanten van houden, zijn productteams bij toonaangevende ondernemingen...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.