Digitales Marketing

Het cultiveren van een toekomstbestendige klantreisstrategie
Toen de pandemie een schijnbaar 's nachts uittocht van persoonlijk naar online dwong, werden consumenten...

2017 State of Global Customer Service Report
Klanten verwachten meer van merken als het gaat om gemak, resolutietijden en agent -expertise. De evoluerende...

Inhoudsgestuurde handel om te gaan
Best practices voor het leveren van handel met inhoud aan mobiele B2B-kopers. Smartphones zijn overal,...

De definitieve gids voor pijplijnmarketing
Marketeers doen al tientallen jaren leadgeneratie (het proces van het maken van nieuwe contacten). Volgens...

Heeft uw klantervaring een impact? Of niet?
Tegenwoordig hebben de meeste organisaties een strategie voor klantervaring (96%), maar recent Avanade...

De definitieve gids voor marketingautomatisering
Elk bedrijf heeft één ding gemeen: de wens om een ​​hogere inkomsten en snellere groei te bereiken....

Een experimenterenfilosofie aannemen
Hoe kunnen bedrijven hun investeringen maximaliseren en volledig profiteren van de middelen die ze al...

De toekomst van creatieve ervaringen
Over het rapport Creatieve obstakels en kansen op een evoluerende werkplek. We hebben 400 Amerikaanse...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.