Interaktion mit dem Kunden
De Inner Circle Guide to Omnichannel
De digitale vloeiende klanten van vandaag hebben hoge verwachtingen en zijn het minst loyaal van alle...
Een schone lijst van abonnees bouwen en bijhouden
Effectieve afzenders van e -mail gebruiken focus en gebruiken gegevensgestuurde analyses om niet alleen...
Het cultiveren van een toekomstbestendige klantreisstrategie
Toen de pandemie een schijnbaar 's nachts uittocht van persoonlijk naar online dwong, werden consumenten...
De Total Economic Impact â„¢ van ServiceNow Field Service Management
ServiceNow® Field Service Management is een cloudgebaseerde oplossing die veldservice verbindt met andere...
CMO's gids voor AI voor klantgerichte marketing
AI stelt marketingleiders en hun teams in staat om snel enorme hoeveelheden klantgegevens te analyseren...
Denk verder dan traditionele CRM om uw klantenservice te verheffen
Een van uw grootste mogelijkheden om een ​​superieure ervaring te bieden is via klantenservice, en...
Top regionale bank, case study
Toonaangevende bankstops geautomatiseerde fraude. Banken en financiële instellingen richten zich op...
MetRistar Top Provider Award Contact Center -platforms
RingCentral heeft de Metrigy Metristar Top Provider Award voor Contact Center -platforms verdiend. De...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.