Interaktion mit dem Kunden

Een schone lijst van abonnees bouwen en bijhouden
Effectieve afzenders van e -mail gebruiken focus en gebruiken gegevensgestuurde analyses om niet alleen...

7 Trainable Soft Skills voor uitstekende agenten
De gemiddelde Contact Center -manager besteedt 35% van hun tijd op zoek naar coachingmogelijkheden, maar...

De Innovator's Guide to the Digital-First Contact Center
Hoe gaat het met de revolutie van de klantervaring? Evoluerende klantverwachtingen vormen nieuwe behoeften...

De rol van CIO in een wereld waar ervaring regeert
In de afgelopen jaren is de rol van CIO geëvolueerd om te voldoen aan een bredere reeks verantwoordelijkheden...

Het cultiveren van een toekomstbestendige klantreisstrategie
Toen de pandemie een schijnbaar 's nachts uittocht van persoonlijk naar online dwong, werden consumenten...

Het evolueren van uw klantreizen naar het volgende normaal
Investeren in geweldige resultaten voor klanten en werknemers. De weg naar uitzonderlijke klantenservice...

CMO's gids voor AI voor klantgerichte marketing
AI stelt marketingleiders en hun teams in staat om snel enorme hoeveelheden klantgegevens te analyseren...

Kennis rockt! Een inleiding tot kennisbeheer in het contactcentrum
Het nieuwste e -boek van Cxone, Knowledge Rocks! is een uitgebreide gids voor het bieden van duidelijke,...

De volledige gids voor gegevens in de eerste partij
$ 19,2 miljard. Dat is het bedrag dat slechts twee jaar geleden werd besteed aan gegevens van derden...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.