Interaktion mit dem Kunden
Een schone lijst van abonnees bouwen en bijhouden
Effectieve afzenders van e -mail gebruiken focus en gebruiken gegevensgestuurde analyses om niet alleen...
Top regionale bank, case study
Toonaangevende bankstops geautomatiseerde fraude. Banken en financiële instellingen richten zich op...
2023 Digitale trends
Na twee jaar van seismische gedragsverandering bevinden we ons in een nieuwe wereld van onbeperkte mogelijkheden,...
De 3 belanghebbenden die uw klantervaring transformatie moet dienen
Hoe kun je ondanks onverwachte uitdagingen verbeteringen blijven aanbrengen? Het realiseren van klantervaringstransformatie...
MetRistar Top Provider Award Contact Center -platforms
RingCentral heeft de Metrigy Metristar Top Provider Award voor Contact Center -platforms verdiend. De...
De toekomst van de detailhandel is gesprekken
Retail is misschien nooit hetzelfde. Consumenten die eerder afkerig waren van online winkelen, omarmden...
Next-Gen Cloud Contact Centers RingCentral Special Edition
Ten slotte is het hier-de nieuwe Next-Gen Cloud Contact Centers voor Dummies®, RingCentral Special Edition...
De Total Economic Impact â„¢ van ServiceNow Field Service Management
ServiceNow® Field Service Management is een cloudgebaseerde oplossing die veldservice verbindt met andere...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.
