Interaktion mit dem Kunden
CMO's gids voor AI voor klantgerichte marketing
AI stelt marketingleiders en hun teams in staat om snel enorme hoeveelheden klantgegevens te analyseren...
De ultieme CX Agent Guide
Klanten hebben technologie omarmd om alle aspecten van het dagelijkse leven te beheren, waardoor een...
Bankieren op geweldige gesprekken
De uitdagingen van de pandemische stuwkrachtbanken die moeite hadden om relevant te blijven en hun klanten...
De 3 belanghebbenden die uw klantervaring transformatie moet dienen
Hoe kun je ondanks onverwachte uitdagingen verbeteringen blijven aanbrengen? Het realiseren van klantervaringstransformatie...
Kennis rockt! Een inleiding tot kennisbeheer in het contactcentrum
Het nieuwste e -boek van Cxone, Knowledge Rocks! is een uitgebreide gids voor het bieden van duidelijke,...
De Inner Circle Guide to Omnichannel
De digitale vloeiende klanten van vandaag hebben hoge verwachtingen en zijn het minst loyaal van alle...
Het cultiveren van een toekomstbestendige klantreisstrategie
Toen de pandemie een schijnbaar 's nachts uittocht van persoonlijk naar online dwong, werden consumenten...
De volledige gids voor gegevens in de eerste partij
$ 19,2 miljard. Dat is het bedrag dat slechts twee jaar geleden werd besteed aan gegevens van derden...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.