Interaktion mit dem Kunden

Bankieren op geweldige gesprekken
De uitdagingen van de pandemische stuwkrachtbanken die moeite hadden om relevant te blijven en hun klanten...

Top regionale bank, case study
Toonaangevende bankstops geautomatiseerde fraude. Banken en financiële instellingen richten zich op...

De toekomst van de detailhandel is gesprekken
Retail is misschien nooit hetzelfde. Consumenten die eerder afkerig waren van online winkelen, omarmden...

Het evolueren van uw klantreizen naar het volgende normaal
Investeren in geweldige resultaten voor klanten en werknemers. De weg naar uitzonderlijke klantenservice...

CMO's gids voor AI voor klantgerichte marketing
AI stelt marketingleiders en hun teams in staat om snel enorme hoeveelheden klantgegevens te analyseren...

De volledige gids voor gegevens in de eerste partij
$ 19,2 miljard. Dat is het bedrag dat slechts twee jaar geleden werd besteed aan gegevens van derden...

Zichtbaarheid in actie
End-to-end-inzichten aangeven over klantervaring, tevredenheid en kostenbeheer. Toonaangevende bedrijven...

2023 Digitale trends
Na twee jaar van seismische gedragsverandering bevinden we ons in een nieuwe wereld van onbeperkte mogelijkheden,...

5 dealwaarschuwingen waardoor u de inkomsten kunt dichten
Er zijn 5 dealwaarschuwingen die u voorkomen dat u inkomsten dekt. Door het analyseren van interacties...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.