Interaktion mit dem Kunden

Top regionale bank, case study
Toonaangevende bankstops geautomatiseerde fraude. Banken en financiële instellingen richten zich op...

Een schone lijst van abonnees bouwen en bijhouden
Effectieve afzenders van e -mail gebruiken focus en gebruiken gegevensgestuurde analyses om niet alleen...

Next-Gen Cloud Contact Centers RingCentral Special Edition
Ten slotte is het hier-de nieuwe Next-Gen Cloud Contact Centers voor Dummies®, RingCentral Special Edition...

Het evolueren van uw klantreizen naar het volgende normaal
Investeren in geweldige resultaten voor klanten en werknemers. De weg naar uitzonderlijke klantenservice...

2023 Digitale trends
Na twee jaar van seismische gedragsverandering bevinden we ons in een nieuwe wereld van onbeperkte mogelijkheden,...

De Innovator's Guide to the Digital-First Contact Center
Hoe gaat het met de revolutie van de klantervaring? Evoluerende klantverwachtingen vormen nieuwe behoeften...

2022 Staat van klantervaringstechnologie
Business and Technology Leaders bij groot en klein, in meerdere industrieën, hebben klanttevredenheid...

De toekomst van de detailhandel is gesprekken
Retail is misschien nooit hetzelfde. Consumenten die eerder afkerig waren van online winkelen, omarmden...

Denk verder dan traditionele CRM om uw klantenservice te verheffen
Een van uw grootste mogelijkheden om een ​​superieure ervaring te bieden is via klantenservice, en...

MetRistar Top Provider Award Contact Center -platforms
RingCentral heeft de Metrigy Metristar Top Provider Award voor Contact Center -platforms verdiend. De...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.