Interaktion mit dem Kunden

Evoluerende klantervaring en verwachtingen in Australië
Het leveren van een geweldige klantervaring is essentieel in elk bedrijf. Het stimuleert loyaliteit,...

Het cultiveren van een toekomstbestendige klantreisstrategie
Toen de pandemie een schijnbaar 's nachts uittocht van persoonlijk naar online dwong, werden consumenten...

De volledige gids voor gegevens in de eerste partij
$ 19,2 miljard. Dat is het bedrag dat slechts twee jaar geleden werd besteed aan gegevens van derden...

2023 Digitale trends
Na twee jaar van seismische gedragsverandering bevinden we ons in een nieuwe wereld van onbeperkte mogelijkheden,...

Zichtbaarheid in actie
End-to-end-inzichten aangeven over klantervaring, tevredenheid en kostenbeheer. Toonaangevende bedrijven...

De toekomst van de detailhandel is gesprekken
Retail is misschien nooit hetzelfde. Consumenten die eerder afkerig waren van online winkelen, omarmden...

Streamline klantenservice met digitale workflows
Bereik betere klantervaringen - zelfs wanneer het onverwachte gebeurt. Het leveren van een geweldige...

14 Innovatieve personalisatie-ideeën voor de digitale eerste klant
Vóór 2020 was de personalisatie van klanten een leuke gedachte. De wereldwijde pandemie heeft echter...

Bankieren op geweldige gesprekken
De uitdagingen van de pandemische stuwkrachtbanken die moeite hadden om relevant te blijven en hun klanten...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.