Interaktion mit dem Kunden
Top regionale bank, case study
Toonaangevende bankstops geautomatiseerde fraude. Banken en financiële instellingen richten zich op...
Kennis rockt! Een inleiding tot kennisbeheer in het contactcentrum
Het nieuwste e -boek van Cxone, Knowledge Rocks! is een uitgebreide gids voor het bieden van duidelijke,...
7 Trainable Soft Skills voor uitstekende agenten
De gemiddelde Contact Center -manager besteedt 35% van hun tijd op zoek naar coachingmogelijkheden, maar...
Het evolueren van uw klantreizen naar het volgende normaal
Investeren in geweldige resultaten voor klanten en werknemers. De weg naar uitzonderlijke klantenservice...
Streamline klantenservice met digitale workflows
Bereik betere klantervaringen - zelfs wanneer het onverwachte gebeurt. Het leveren van een geweldige...
De volledige gids voor gegevens in de eerste partij
$ 19,2 miljard. Dat is het bedrag dat slechts twee jaar geleden werd besteed aan gegevens van derden...
De ultieme CX Agent Guide
Klanten hebben technologie omarmd om alle aspecten van het dagelijkse leven te beheren, waardoor een...
2023 Digitale trends
Na twee jaar van seismische gedragsverandering bevinden we ons in een nieuwe wereld van onbeperkte mogelijkheden,...
CMO's gids voor AI voor klantgerichte marketing
AI stelt marketingleiders en hun teams in staat om snel enorme hoeveelheden klantgegevens te analyseren...
De Innovator's Guide to the Digital-First Contact Center
Hoe gaat het met de revolutie van de klantervaring? Evoluerende klantverwachtingen vormen nieuwe behoeften...
De 3 belanghebbenden die uw klantervaring transformatie moet dienen
Hoe kun je ondanks onverwachte uitdagingen verbeteringen blijven aanbrengen? Het realiseren van klantervaringstransformatie...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.
